INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, September 23, 2011

Setelah berbulan lamanya. Cehh.

Assalamualaikum.

Mulakan dengan senyuman n peace ya! haha

Hai koranggggg and ktkoranggg..... :D

Haish, rasanya dah lama aku tak update my belogg ni. Ni rasa malass membuak-buak. Haha. Since last raya ahh aku banyak kerja. Habis raya tu, buat Kerja Kursus KGT (kajian geografi tempatan) pulak. But Alhamdulillah siap and dah hantar pun semalam.. (Khamis, 22 September 2011) Ecehh. Siap dengan tarikh and hari gituuuuuu. 

Dah abiss KGT ada pulak kerja baru. Iaitu KHIDMAT MASYARAKAT. Nasib ahh ni kerja kumpulan. Sekali ckgu aku yang putih tu explain pasal macam mana nak buat benda alah ni, alamak haiiiiiiiiiiiiii. Complicated gile. Cikgu cina lah katakan =)

Jumaat depan, sekolah aku ada mengadakan Asrama terbuka. Maybe lah.. ni kawan aku yang cakap ni. Siap nak pinjam kamera lagi ngan aku, aku onn je lah. Lagipun dia tu Media sekolah ye.


Aku sebenarnya kekeringan idea nak buat entri pasal apa niiiihhhhhhhh. Hmm, maybe esok aku gi jalan2. Esok pun hari jadi TYT sarawak. Mesti ramai orang kluar kan? Even jalan kat padang merdeka tutup. hehe. Ye ye InsyaAllah dapat update entri baru esokkkkkk.

Maybe 10 hari lagi tinggal nak PMR kot. For my cousin Farah Hazwani, all the best for PMR. Walaupun aku tahu kau tak online n bukak internet since exam season ni, aku harap kau dapat buat yang terbaikkk ah untuk PMR ni. love u! =)

Sebenarnya nak melepaskan geram dekat classmate aku ni tappi rasanya takpa lah. Nanti dia baca post aku pasal 'anok2' dia nanti dia pulak yang geram kat akuu. weihhhhh tak nak aku.

Sebenarnya jugak kan, aku ni bukan lah jenis yang cakap bahasa Melayu. Dalam blog ni je cakap ala2 orang melayu. (ye ke?) And I'm pure Melanau. Yep, bumiputera Sarawak. Siapa nak belajar bahasa Melanau, kau tanya je apa-apa yang kau rasa kau nak tahu dalam melanau ni. Aku pakar tau. (ye sangat lahhh, melanau zaman sekarang pun dah jadi rojak)

Okaylah setakat ni je entri aku dah rasa malas ahh nak tulis panjang brjelar-jelar. Aku dah ngantok u!

BYE! Gudnyte all!




0 glittering star: