INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, October 29, 2011

Ramai orang minat Yoseob. Kenapa ekk?

Assalamualaikum ;)


Ceh. Bukan main lagi muka cute si Yang Yoseob (B2ST) ni. Hahaha. Sejak kebelakangan ni, aku tengok ramai sangat orang yang minat and 'krek' gilerr dengan si Yoseob ni. Haha, jujur yang aku pun minat dia, tapi tak lah seobses budak2 lain. Aku lebih minatkan GiKwang. ngehehehe. Cousin aku dah 2 orang yang minat Yoseob and kawan aku ntah dah berapa orang yang minat kat dia. haha makkk aiii.
And siapa2 yang tengok FB aku, gerenti tengok aku ni memang obses gilaaa dengan Myungsoo (INFINITE) dan Kwangmin (BOYFRIEND). actually aku pun tak faham kadang2 aku takda feel dengan Yoseob ni.. ish2 merapu je kerja aku ni pffft pfft. *jangan terasa xD

Cousin aku yang comel bernama Farah Hazwani ni (kembang hidong kau 15 inchi), memang minat gilerr dengan Yoseob. Cuba kau bukak dia punya belog, tak sah kalau tak jumpa gambar Yoseob. Ish2, dalam belog aku lagi ada gambar Yoseob, apatah lagi belog dia kan?? Kawan dia pun minat yoseob jugak uuu. Cube tengok belog kawan dia. Cantik! Menang contest blog cute lagi tuuu. Congrate btw!

Kawan aku. Ni pun satu.. suka dengan si Yoseob. Widget belog dia pun ade jugak gambar Yoseob! Ni belog dia yang pink mengepink. Dia ni selalu tukar url blog, so susah lah nak dapat news feed dari dia.. Mistake2. Tapi takpa..

Secara kesimpulan, memang ramaaaaaaai gilaa ahh yang minat Yang Yoseob ni. Tak kesah lah samada yang aku kenal atau tak kenal. Tapi kan, ramai2 yang aku kenal memang majoriti minat Yoseob. Kenapa ekk? Maybe sebab keCUTEtan nya, keHENSEMannya, dan macam2 ke lagi lah. Dan lastly aku sendiri pun tak ada feel, I mean aku je yang lain daripada yang lain



Okay gambar di atas memang aku admit yang....






























YANG YOSEOB MEMANG CUTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Okay bye!

0 glittering star: