INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, September 7, 2012

Hallllllloooooo :D




Assalamualaikum. Saje nak update. Sebenarnya dalam masa minggu ni banyak aktiviti. Maloss bebenoo aku nak update. Trial minggu depan. Dua minggu lepas trial, exam PMR pulak menjelang. Alahai, masa cepat betul berlalu kan. Aku pun bukannya cukup study, so petang ni aku nak study. Study sejarah. Argh mesti study. Study nina, study. Argh, aku nak pandai macam abg aku. HAHAHAHA lol dia dari dulu dah genius. Aku ni pemalas, so susah ah. Tapi keinginan aku untuk dapat straight A tu memang besar ahh. Kalau lah perangai aku ni rajin. Urghhh, salah aku jugak. ._.


Lepas ni, maybe aku takkan update. Kecuali lepas PMR nanti. Sebulan lagi tuh OMG. Aku belum cover subject Sains aku lagi. Trial 1 hari tu pun aku dapat gred 2A7B jeh. Close enough. Arghhh, okay. Tak guna jugak kalau mengeluh je hahahahahaha.



Credit to its owner

Awhhh aku suka tengok gif sasuke nih. Kbye

Jyaa ne minna-san!

0 glittering star: