INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, August 30, 2012

Kdrama.


Assalamualaikum. Sejak dua menjak ni aku selalu tengok Kdrama. Kalau tak silap aku, semenjak cuti raya hari tu haha. Aunty aku yang dekat Sibu tu ade bawak astro beyond dia balik kampung so dapat ah tengok channel One HD. Almost setiap hari menatap channel tu je hahaha. Macam-macam lah jugak rancangan yang aku tengok. Star King, Strong Heart, Inkigayo, Running Man. Tu semua program/rancangan reality. Kalau drama pulak, Bride of the Sun, Bravo My Life, Glass Castle, and macam-macam lagi ah. HAHA.


Last day Ramadhan tu kan, aku tolong aunty aku pasang hook dekat langsir. Well, preparation untuk raya lah kononnya tadi haha. Cuaca time tu gilaa ah sejuk sampai terasa masuk dalam tulang haha ehhh serious ni. Hujan satu hari kot? Sejuk sesangat sampai berbelas degree rasanya. Badan aku hampir demam masa tu. Nasib baik rasa sejuk tu waktu petang, kalau tak, pecah puasa agaknya haha. Nauzubillah taknak aku -.- lol

Time pasang hook tu aku depan tv ekekeke so seperti biasa tengok One HD. Rancangan ketika itu adalah Strong Heart ye. Best giloo dengar cerita-cerita para artis Korea hahahaha. Pasang hook pun tak habis sebab concentrate sangat tengok Strong Heart. Teruknya aku sampai kena tegur haha


Soalan cepu emas: Korang ada tengok tak drama To the Beautiful You?


Ekekeke sekarang ni aku minat tengok cerita ni woo. Klik sini kalau nak tengok pasal cerita ni. Hew Hew comel je Minho dengan Sulli. Sweet gitu. Aku tak sabar nak tengok episode 5. Esok cuti ahhhh aku suka cuti sebab dapat tidur lama hahahaha ya. Ahhh best nya tidur lololol k aku tahu dah menyimpang lol. K.

Aku nak makan dulu hahaha keh.

Jyaa neeee

0 glittering star: