INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, August 10, 2012

Last paper | I'm back


Laaaaaa comel comel comel nya :3

Assalamualaikum. Setelah seminggu lebih menghadapi trial PMR, akhirnya dapat jugak aku update blog. Post pertama untuk bulan August. HAHAHA lol. Last paper pagi tadi, iaitu Bahasa Arab. HAHA tibai je jawab soalan tu tadi. Format baru kot -.- Entah. Kawan aku cakap macam tu. Format baru tu aku pun baru tahu pagi tadi sebelum exam HAHA. Aku fokus kepada menghafal karangan jeh omg. Aku rasa aku tak dapat score A. Entah lah. Tengok ah nanti macam mana.


Pagi tadi dapat markah paper Sejarah. Memang susah soalan tu hari tu. Aku dapat B jeh hahaha. Tapi ada peningkatan lah. Alhamdulillah. Ujian penggal yang lepas aku dapat C. HAHAHAHAHA teruk kan. Takpe, sikit-sikit meningkat. Nanti dapat A kan. HAHA. Amin.

Blog ni aku ubah sikit warna. Aku tak suka color yang ada dua tona sebenarnya haha. Actually aku tak minat pun warna pink. Dulu suka tapi sekarang tak sangat la. Well, semua baju aku dulu warna pink. Ehem, 'dulu' yang aku maksudkan adalah 'childhood' okay. Harap maklum. HAHA.



Aku rindu sangat-sangat nak buat perkara yang aku selalu buat dulu. Macam, tengok Korean Drama, baca manga, watch anime, texting dengan members, cousin, and macam-macam lagi lah haha. Sejak kebelakangan ni aku asyik study je. Macam tak fun je rasanya. Bukan nak cakap study ni tak bagus or apa tapi.. Okay. What I mean is, jiwa rasa kosong kalau tak buat semua tuh ewahh hahahaha. Sebab tu aku exited gila nak balik raya nanti. Nak jumpa cousin aku, saudara-mara aku, and paling aku eksaited adalah nak jumpa anak buah baru hahaha. Mesti comel gilaa nanti haha


Sebenarnya aku nak tengok drama BIG. Yes aku tahu aku lambat. Tapi malas pulak rasanya lepas baca comment orang lain pasal final episode tuh. HAHAHA. Tapi aku ada tengok cut scene and episode 1. OMG comel sangat makhluk yang bernama Shin Won Ho tu. AKA Kang Kyung Joon dalam BIG. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA comel comel tahap gaban. Aku rasa aku suka dia hahahaa *sambil nyanyi lagu Aku Suka Dia- Ainan Tasneem* sempattttttttt. HAHA aku ship dia dengan Suzy. COMEL! KYA!


Tapi kan, sayang sangat-sangat sebab dia tak appear banyak kali dalam BIG. Bukan tak banyak appear, I mean, kan KKJ tu (Kang Kyung Joon) tukar roh dengan Yoon Jae. Aku just nak... roh KKJ tu balik semula ke dalam badan dia hahaha okay aku tahu cerita ni mengarut. Genre-fantasy. So tak kisah lah kan. AHAHA






OH my. Scene ni paling aku suka. HAHA. Muka dia memang comel tahap dewa time ni. Dia senyum and... CAIR dohh. HAHAHA! *fangirling kejap*


Sory kalau gambar kecik jeh. HAHAHAHA. Sengaja. Eh memang kecik pun gambar dia lololol k.

Jyaa



0 glittering star: