INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, July 26, 2012

Trial? Just get ready for it lah



Lawakkk gila muka dia hahaha xD

Assalamualaikum. Ohh yeah harhar. Best betul belajar Mathematics dekat sekolah tadi. I mean, belajar dengan kawan aku. Harhar. Dapat jugak ilmu baru. Sejarah pun. Dah habis pun 'silivers'. Lol tak pandai aku eja. I mean dah habis topik. Tinggal nak ulangkaji je lagi. Ada something yang buat aku bingung sebenarnya ._. Tapi malas ah aku nak type sini. Buat aku semakin bingung pulak nanti. Heiii taknak aku.


Ohmyy panjang bebeno aku punya muqadimah ye. Cerita pasal trial. Diawalkan dorh. Ohmyohmy wae ._. K takpa. Aku akan bersedia InsyaAllah. Trial dekat dewan. Nanti feeling PMR yang sebenar. Aku tak tahu pun mana aku duduk nanti. Hari Rabu hari tu aku tak sekolah pun haha. Sebab tu lah kot. Kawan aku cakap, aku dudok belakang dia. Nama dekat-dekat jeh. No wonder lah kan.

Next. HAHAHA lol boring betul kan entry aku ni. Macam ada orang baca je. Keh tadi kan, aku bukak trailer untuk Naruto Shippuden Movie 6: Road To Ninja. OMG aku seriously tak sabar. Release esok ohmyyy.


Tengok! Jangan tak tengok haha. Aku fangirling tadi. Sasukeeeeeeeee pehal kau ni handsome sangat T,T Aku rindu dengar suara kau. Nak tengok muka kau. Okay fine aku dah ter over. Bercakap macam Sasuke tu manusia jee. HAHAAHAHAHA.

Satu masalah pasal cerita ni adalah, jalan cerita dia sangat slow. Tapi, kalau korang tengok dari episode ke episode. Macamm.., back to back episode. Korang akan dapat tahu yang cerita ni sangat best. Betul aku cakap nih. Conclusionnya, kena sabar ahh. Macam aku dulu. Non-stop tengok cerita nih tapi, dapat kawal ahh. HAHAA. Okay.

Aku belum tengok lagi episode baru dia semalam. Lepas ni nak tengok.

Actually banyak yang aku kena settle sepanjang dua hari ni. Aku harap dapat selesaikannya. Sekian.

Jyaa ne!


0 glittering star: