INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, July 7, 2012

Obsesi



Assalamualaikum and hai. Kali ni entry pendek je. Aku sekarang ni obses dengan manga Bokura Ga Ita tu. Naruto pun. Haiya, Beelzebub pun. Maaf kalau salah eja. Ketiga-tiga manga ni memang favorite aku sekarang nih lol.


Bokura Ga Ita tu manga yang dah lama habis pon. Aku je yang terlambat baca. OMG tskkk benda yang paling aku tak gemar ialah ketika aku menangis tengok anime cerita nih. Background music and scene ohh myy ._. Sedih gila. Tak dapat nak describe. Lelaki tu handsome, and perempuan tu comel haha. I give 5 star untuk anime/manga cerita nih haha.

Beelzebub tu aku tengok cut scene dekat youtube je buat masa sekarang ni. HAHA lawak gila watak Berubooo. Comel! Muka Oga pun alahaiii handsome. Hemikawa pun. Alahai pengaruh kawan aku lah ni ahahaha MAI ! >.<

Lepas PMR dapat ah habiskan manga ni semua haha saborr -.-

Lepas ni nak pergi rumah my aunt. Cousin aku ada baby baru. Awww mesti comel gila. Okaylah nak bersiap dah ni. HEHE nanti update lagi~


Jyaa ne!

0 glittering star: