INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, July 24, 2012

Halloooo


AHAHA cer teka siapa haha ahh guess who is it xD

Assalamualaikum. Erk, lama dah tak post gambar pasal Naruto. Lama gila kot. Lama dah tak save gambar-gambar Naruto har har. Semua benda pun lama dah tak post lmao ape aku cakap ni. And.. aku rindu nak buat semua tu lol haha. Aku ada beberapa homework yang perlu disiapkan ni sebenarnya. InsyaAllah lepas ni aku buat. Bertangguh pulak haha sepatutnya aku mesti jadi seorang yang lebih rajin. Tapi lain pulak jadinya. Fareena, kau ni sedang berada dalam Kelas Peperiksaan okay. OMG .__. Okay.


Time aku buat hwork malam tadi ada hal yang buat aku rasa sentap sikit. Nervous aku jadi nya haha. Macam ni, cousin aku tanya.

Cousin: Weh Nina, korang bila PMR?
Aku: *tak dengar sangat* Ahh? Seminggu lebih macam tu lah (Aku fikir dia tanya berapa hari pmr)
Cousin: Seminggu lagi? Biar betul?
Aku: Eh apa kau cakap tadi? Kau tanya bila pmr ke tadi?
Cousin: Aah.
Aku: Ohhhh! Bulan 10 nanti.. *belum habis cakap*
Cousin: Oh really? Ko mesti struggle dari sekarang ni.
Aku: ahhh?
Cousin: Kau sedang berada dalam tahap kritikal dah sekarang ni... blablabla (aku tak ingat apa dia cakap)
Aku: *speechless*
Aku: Wehh. Nervous aku dengar lol

Tsk memang betul pun apa dia cakap tu .__. Ya Allah. Memandangkan PMR dan Trial pun tak lama lagi, aku nak putuskan. Yep. Aku nak hiatus haha. Lepas pmr maybe aku update lagihh blog ni.

Aku harap aku dapat buat. Target aku, 7A,8A dan paling aku nak ialah 9As. InsyaAllah T_T
Okay aku nak study, homework, hafal karangan and so on. Tapi aku tak nak stress ah. Takut ilmu tak masuk pulak kan haha mintak dijauhkannn :)


Orait. See you again minna-san. Assalamualaikum. Doakan aku ye :D Jyaa nee

0 glittering star: