INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Monday, July 9, 2012

Dance ver. Pening kepala dibuatnya!

Assalamualaikum.


Oh ya. Haha aku tadi balik dari sekolah terus makan kuih batik yang aku beli dekat kawan aku. Eh seriously sedap! Entah lah dah berapa kali dah aku beli kuih tu. Kesedapan kuih tu memang jelas terasa ewahh. Rm1 satu potong. Tekstur kuih tu kering, tapi sedap and kemanisan kuih tu padan dengan lidah kita ecececeh. Kemain kan

HAHA eh kenapa aku tiba-tiba cakap pasal kuih batik ni lol. Tajuk memang tak da kena mengena langsung dengan muqadimah aku yang tak berapa sangat tuh -.- Keh. Selalunya sebelum aku bukak blogger, aku akan bukak facebook dulu. Yep, memang rutin aku macam tu kalau setiap kali bukak lappy and online. So aku scroll down facebook aku tuh. Tengok post-post orang hahaha. Lepas tuh aku tengok ada satu page ni, post pasal Day By Day - T-ara (Dance Version). So aku bukak lah. Baru semalam MV ni keluar.



Pening kepala aku tengok video ni haha. U know why?


Aku baca comment dekat MV nih tadi. Ramai yang merungut pasal video nih. Tapi aku setuju gak dengan dieorang. Banyak scene 'cut-cut' dalam MV nih ehh chinca. Memang most of them hampa dengan MV Dance Ver. nih. Aku pun terikut jugak. Nasib baik lagu ni best. Kalau tak, memang aku akan terus click 'dislike' ah. Quality pun macam biasa je. Bukan aku nak kutuk, but T-ara memang layak dapat lebih dari ni! Aku minat T-ara oke? Ada faham? HAHA okay. Baca sendiri comment dieorang keh haaha ._.


So what do you think. MV ni masih boleh diperbaiki kan? Yeah ._.

Lepas nih nak mandi. Nanti-nanti sambung baca manga Bokura Ga Ita lol ahaha xD

Jyaa ne!

0 glittering star: