INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, July 6, 2012

Akhirnya, Jumpa gak :D



Aku paling suka part nih. Team seven kembali bersua! HAHA

Assalamualaikum dan hai. Aku happy ah ceh. Boleh dikira sebagai happy lah lol. Ada satu lagu nih. Memang aku suka lagu ni and aku pernah dengar, tapi tak pernah tahu tajuk lagu tu. Frust gilaaa aku haha. Memang aku bersungguh-sungguh cari kat google. Dua tiga kali aku cari tapi tak dapat. Last-last tadi aku cuba lagi cari, and then jumpa pun. Aku happy gila dapat jumpa lagu tu haha. Nama lagu? Secret ah haha sumimasen. Klu nya lagu Jepun. Tapi tak membantu langsung klu ni kan haha okay lupakan.

Aku mesti bersedia untuk next week. Banyak gila event kat sekolah aku next week. Argh, mesti penat gila. Kakak aku balik Kuching 11 Julai nih. Mesti aku tak dapat luang banyak waktu dengan dia arh. Sabor je lah. Hari dah mula hujan alahai. Sejok nya. Sebab aku dalam bilik ber-aircond sekarang ni haha lol.

Tadi aku dengar lagu Ainan Tasneem yang bertajuk Aku Suka Dia tuh. Wiiih best gak hahaha. Aku memang jenis yang suka dengar lagu yang ade pakai guitar ni. Seriously best. Semua lagu Yuna, Najwa Latif, and mana-mana lah artis yang ade lagu berunsurkan gitar, aku memang suka. HAHA. Aku layan gak lagu melayu weh. Semua jenis lagu aku layan ewahhh.


OMG OMG seriously Sasuke ni handsome gila. Rambut lurus and then kulit putih. Cantik sangat lukisan Masashi Kishimoto nih hahahaha! Lol


Sekarang ni aku suka berskype dengan kawan aku. HAHA. Kalau tak kerana dia, memang aku jarang lah bukak skype aku. Kalau aku bukak pun sebab nak webcam dengan abang aku kat Us. Lepas tu log out macam tu je. Tapi sekarang, setiap hari bukak and online haha.


Okay jyaa ne!

0 glittering star: