INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Wednesday, July 11, 2012

Haha

Assalamualaikum


Alahai comel nya comel nya sweet nya alahaaii comel :3

Hari ni aku puasa. Kejap lagi nak berbuka :D Memang banyak dugaan yang datang time sekolah tadi lol. Hampir 94.2 % orang yang berada dekat sekeliling aku makan depan aku hahahaha okay aku tipu. Tapi boleh ditafsirkan melalui statement itu lah. Maknanya, ramai kawan aku yang tak puasa hari ni haha keh dah complicated dah ayat aku. But syukur ALHAMDULILLAH sebab aku sabar menghadapi itu semua :D


Oh ye, post title aku tuh memang tak boleh belah lah. Tak dapat nak simple lagii oh myy ._. Eh serious setiap kali aku update entry, mesti tak tahu nak buat tajuk apa haha -.- Aku memang cenni hahar

Baru je kakak aku datang tadi haha. Flight dia delay sebab hari hujan kat Kuching ni lol. Hujan memang lebat sampai petang tadi kiteorang tak jadi latihan kawad kaki dekat dataran ilmu xD Sejuk je dok dalam kelas.

Keh nak cakap tuh jeh maybe malam nanti aku tulis entry lagi haha lololol


Jyaa ne!


0 glittering star: