INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, July 20, 2012

Ramadhan Al Mubarak | Dashi Dorawa!

Assalamualaikum


First sekali, aku nak ucap, Selamat menyambut ibadah puasa di bulan Ramadhan yang penuh berkah ini. Hope that kita semua dapat menambahkan lagi pahala yang berkurangan dengan melakukan banyak amalan sunat dan InsyaAllah, kita akan mendapat berkah daripada-Nya. Aminn :D


Pergh. Dah lama gilehh aku tak update blog. Maaf sesangat kalau ayat aku dekat atas tu tak betul ke, skema gila ke atau yang seangkatan dengannya ke. Maaf ye. Ecece. Bila dah masuk bulan Ramadhan nih, automatically perangai kita akan berubah 50% kepada perangai yang lebih baik ewah. Kemain. Sukahati aku je nak predict-predict bagai. Tapi bagus jugak kalau perangai semakin baik. Nanti boleh terbawa-bawa perangai baik tu sampai mati. Eh betul ke ayat aku ni. Macam asdfghkl je omg sorehh aku tak pandai nak atur ayat dengan cemerlang haha. BM karangan pun aku jarang dapat A lol -.- Pecah dah rahsia aku lolss


Oh ya, gambar yang dekat atas tu aku edit sendiri. Simple jeh. Tak letak bahan graphic pon. Font je. HEHE. Aku tahu English aku teruk so maaf lah kalau tersilap grammar or vocabulary. HAHA. Tu pun salah satu kelemahan aku lol. Tapi aku suka belajar BI nih. Entah lah. HAHA.


Okay. Lama gila aku tak update blog. Rindu gilehh rasanya omg wae wae. Aku hiatus sebenarnya tapi edit blog je melebih. Macam tak hiatus pun. Sebenarnya. HAHA. Then, time edit blog pun aku tak private-kan blog aku hahaha lol aku malas sebenarnya. Biar lah kalau ade orang lain tiba-tiba singgah blog kita time kita ubahsuai blog. Mana tahu dieorang ter-landing pada moment yang salah omg hushhh ape aku cakap ni. Aku sendiri pun tak berapa nak faham sangat.



Alahai comel je Sasuke nih. Aku rindu Naruto omg lama dah aku tak tengok. Frust gila sebab last week tak keluar pun episode baru Naruto Shippuden. Manga pun. Update sangat lambat hahaha. Sabor je lahh



Baru semalam episode baru Naruto.  Aku belum tengok lagi sebab malam tu tengok wayang. Alahai best gila cerita BatMan tuhh okay lepas ni aku tengok Naruto. Nak tidur kejap. Mengantuk ah Z_Z


Jyaa ne!

0 glittering star: