INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, October 23, 2012

Perfect


Assalamualaikum.

Hai. First post in October lol. Tajuk takda kena mengena. Lepas busy mengharungi PMR, akhirnya habis gak. Alhamdulillah, yang tinggal hanya doa saja. Actually, aku spent banyak masa lepas pmr untuk edit blog, baru aku bukak balik lol haha. Oh ya, aku tak sekolah hari ni lol. Ade lah sebabnya. Jeng jeng jeng.

Aku dah buat baru account Tumblr dengan DeviantART. Yang DA tu aku terpaksa buat sebab kawan aku tu tak habis-habis and berusaha untuk suruh aku buat. Aku tak tahu apa-apa.... Aku just rasa aku tak pandai lukis tapi dia cakap lukisan aku adorable... MAI CHAN! Aku tak pandai melukis lah... Serious ni. Awkward gilaa rasanya hahahahaha. Aku lebih selesa menulis blog ni daripada melukis lepas tu upload dekat DA. Sorry but aku sedar aku tak sehebat orang lain dalam bab-bab melukis ni. Eh serious ni :)

Banyaaaaaaaaak lagi benda yang aku nak buat lepas PMR ni haha. Oh ya tahun ni adalah tahun terakhir aku sekolah dekat Kuching. Dekat TUNAZ. Aku forever akan rindu dengan chingu dekat sini ;;_;; Aku just berharap je lepas habis sekolah kiteorang dapat jumpa lagi. Amin.

I like to play guitar!

Semalam aku belajar main guitar lagu Safe and Sound by Taylor Swift. Makkk aiiii susah gedabak lagu tu. Intro first dengan second part je aku tahu buat. Takpa, practice make perfect kan? Aku nak jadi guitarist! Eh seriously At least, ade jugak kelebihan aku kan kalau pandai main guitar. HAHA. InsyaAllah. Aku harap aku dapat pandai main guitar nanti. Tengok lah nanti. Aku nak belajar dengan abang aku. Dia pro sikit, guitar current. Aku just akustik je. For newbie, mestilah kan.



Aku nak download Bokura Ga Ita Zenpen tu. Ikuta Toma yang berlakon, kawan aku minat gilaaa dengan dia. Sampai cover photo dekat facebook pun dia letak gambar Ikuta Toma ni. HAHAA. Okay. Nak download tapi banyak sangat rintangan. Dah la aku ni jenis tak penyabar. Eh, wait, ade lah jugak sabarnya hahaha. Nak download yang jenis BRRip punya tapi perlu jadi premium member. Ni aku tak suka ni. Buat orang hangiiin je kan. Dekat DramaCrazy dah ada english sub. Tapi lambat gila buffering. Ada tiga jenis player tapi dua jenis pulak yang rosak. Yang tak rosak tu lah lambat gilaaa macam siput.
Last-last, icon close tab aku tekan. HAHA.

Aku harap aku dapat download cerita tuuuuuuuu ;;_;;





Jyaa ne.

0 glittering star: