INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Sunday, October 28, 2012

Walking


Source: Tumblr

Assalamualaikum. Haha, well aku ni peminat setia Sasuke-kun. So, sesiapa pun jangan weird pulak dengan aku ni. Pagi tadi sempat keluar pergi jalan-jalan, walaupun akhir gila bangun. Kira-kira pukul 9 a.m macam tu lah. (Bagi aku dah akhir dah hahaha k) Jalan-jalan dekat sekitar Carpenter Street, nak beli beads. Cantik jugak barang-barang dekat situ hahaha tapi aku tak beli apa-apa pun. Kakak aku je beli. Yang aku punya dah beli hari tu hehe, so malas lagi lah nak beli untuk kali ke dua. Pekerja dekat kedai tu pun dah kenal muka kiteorang. Ye lah, kan dah berkali-kali pergi situ. HAHA

Semalam pergi Sarikin (well aku pun tak tahu eja). Alah, tempat yang dekat dengan Bau tu. Tempat orang Indon jual barang-barang tuh. Ramai gilaa orang pergi. Cuaca pun panas, sampai berpeluh seluruh badan aku ewahh. Aku and kakak aku beli bag je. Beg yang... bagi aku... comel jugak haha.

Ada satu lagu ni. Comel betul bunyinya. Lagu jepun. Kadang-kadang aku terfikir, macam mana pulak penyanyi orang jepun ni comel bebeno bunyi nya? Voice actress pun. HAHA. Aku pun nak cuba tapi lantang sangat bunyinya. Kakak aku selalu tegur aku, dia cakap suara aku ni tajam sangat. Alahai, nampaknya suara tajam ni tak diterima umum ewahhh.

Oh ya, sebelum terlambat, aku nak ucap, Salam Aidiladha! Dah masuk tahun ke empat aku raya haji dekat Kuching ni. Next year dah dekat Mukah balik. QAQ

Takdeape lagi kot. HAHA. Jyaa ne!

0 glittering star: