INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, November 3, 2011

Kebosanan dekat sekolah. Tahu kenapa?

Assalamualaikum you allsssss :)


Emmm. Aku rasa kan, sepatutnya aku tak hadir sekolah hari ni. Bukannya nak ponteng ye. Ceritanya macam ni. Hari ni sekolah aku ade Kem 1 murid 1 sukan kalau tak silap aku. Di dewan. Ramai lah pulak kawan dekat kelas aku yang menyertai kem tersebut. Maknanya, majoriti of kawan-kawan aku dekat kelas takda. Tambahan pula hari ni pun sebok hantar buku teks. :( Kite yang ada kat dalam kelas ni dengan rela hatinya menolong budak-budak yang takda dalam kelas uruskan pasal buku teks dieorang.


Ish ish. Makin stress lah disebabkan dieorang takda dalam kelas, kiteorang tak jadi practice untuk perform pada esok hari. Arghhh time dekat sekolah tadi rasa nak menangis pun ade jugak. Mana taknya, faham-faham lah kan yang tak cukup orang nak practice. Well, everybody was busy with their own activities. Semua orang pergi dewan time pukul 8 pagi esok hari. Sempat ke? I hope sempat la. Ya Allah, permudahkanlah setiap urusan kami pada esok hari. Amin..


Hello weiiii, aku tak pernah perform atas pentas ya. Mestilah aku nervous wokkkkkkkkkkkkkkkkk! hehehehehee. Waaaaaaaaaaa! Malu pun ada jugak. Ye, malu. hahaha. Ehem-ehem-ehem.






Apa-apa pun, cikgu kata kiteorang menang pertandingan tu, and Alhamdulillah! Aku syukur sangat-sangat. Maknanya memang conferm lah yang esok kiteorang HANYA buat performance sahaja ye. Relax nina. Buat action simple and mudah je. Tapi, suara mesti lantang okay! SEMANGAT sikit okayyyyyyyyy :D *sekadar nak naikkan semangat diri sendiri. Muahahahahahahaha.





By the way, aku rasa entry ni pendek lah. Haha ye memang pendek. Kalau aku ada apa-apa yang nak cakap,    and kalau aku rajin nak tulis, aku tulis lah malam nanti k?



Sekian sahaja ye entri pada kali ni. Mari berjumpa di lain entry guys..












Okay bye! =)

0 glittering star: