INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Sunday, November 20, 2011

Okay, now I feel a little bit stress about this.

Assalamualaikum. Hey you all!



Actually sekarang ni aku sedang berusaha untuk pakai photoshop. Aku nak berusaha sendiri, dengan bantuan google and sesetengah orang. But you know what, belajar benda alah ni bukannya senang macam petik jari. Pfft. susahhh woooooooooook. Aku kadang-kadang rasa nak nangis pulak belajar nihh. Uwaaa memang aku perlukan bantuan sangat sekarang ni.. *Sigh.




Petang tadi aku ade try tanya dekat abang aku pakai Ym, ye lah. Dia lagi study dekat U. Takde kat rumah laa. hehe, tetttttt! Out of topic betul lahh. Dia cakap dia pandai laaa buat ape yang aku nak tu, tapi dia cakap dia busy tadii. SO yeahh, I'll wait for him je lah :)







Okay, please looking forward about this. I will update my belog as soon as possible, IF I have a free time :)





Thanks for baca! Gumawoooo! Jeongmal Gumapseubnida!



Okay bye!

0 glittering star: