INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Monday, November 21, 2011

Perggggggh, memang tired ahh

Assalamualaikum semua!



Sebenarnya aku dah tak tahu lagi nak buat title apa. Tapi lantak ahhh. Aku peduli ape? Hahaha. Okay seperti yang anda lihat, aku tukar lagi template yang aku pakai. Tengok lah nanti, kemungkinan aku akan tukar lagi kalau aku dah betul-betul pandai buat template denim (template sendiri ye).


Tapi time aku pegi usha usha template code tu. Perghhhhhh. Kepala aku macam @#$%&. Last-last dapat jugak aku ator. Bab bab code ni, susah jugak lah bagi aku. Tapi lepas aku try and try, lepas aku berusahaa semaksima mungkin, last-last dapat jugak aku atur bende alah ni. Bukan nya senang tauuuu? Sebab aku boleh dilabelkan sebagai orang baru dalam dunia blog ni. Yeaaaaaaaaaaaa mannn






Jangan pening kepala ye kalau aku sentiasa bertukar-tukar template. Selagi aku tak puas dengan template blog aku, selagi tu lah aku akan sentiasa bertukar-tukar template. Jeng jeng jeng! hehehe.





Okay lah aku rasa tu je. Tadi aku dah kena bebel makcik aku sebab lama sangat depan laptop. Alaa makcik, memang ni lah kerja orang time cuti tauu? huhuahahaha




Okay bye! =)

0 glittering star: