INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, December 8, 2011

OMO... BOYFRIEND NEW MV (I'LL BE THERE), SO DAEBAKKKK~~ :D





Okay, ni new MV dari BOYFRIEND. Tajuk dia I'll be there. Perghh, aku suka sangat dengan video baru dieorang ni. Lagu pun boleh tahan best! Aku dah abis donlod lagu dia. Maybe esok aku donlod video dia kot. Sebab tadi aku ada try tapi internet slow. Sekarang ni pon tengah hujan. Makcik aku dah tido. Aku belom lagi. Hehe, besa lah kan. Tapi rasa ngantuk pun ada jugak sikit nihh. Takp^____^


Apa apa pun, korang mesti tengok ni mv! Tak rugi ye kalau tak tengok. Pergh, puas hati aku tengok. Fyi, lagu ni sebenarnya bersempena dengan sambutan krismas akan datang. Sebab tu lah Boyfriend Oppa pakai baju time musim sejok and menari dekat salji a.k.a snow, wii! Okaylah, ape ape pon enjoy the new daebak music video!







Okay bye! :)

0 glittering star: