INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Wednesday, December 7, 2011

Ring Ding Dong!

Assalamualaikum you all!



Aku dah tak tahu dah nak buat tajuk ape. Main lantak je lahhh kan.




Sekarang ni aku dekat kampung. Memang best gilerr kat kampung ni. Rasa macam tak nak balik pun ade jugak. Nasib baek lah cuti masih lama. Perghhh. Kerja aku pun belom siap. Apelah cikgu aku ni, time cuti panjang pon nak kasi kerja rumah. Takpe lah. Dah nasib diri sendiri. Next year dah nak PMR. Tettt. AKu sebenarnya dah lama tak update belog ni, semenjak bulan lepas. Sekarang ni dah disember, baru nak update lagi. Hehehe, besa lah. Kan aku kat kampong, bergantung dekat brodband je lah. Dekat kuching senang je, ade streamix. HEHE :D





Lusa ade kenduri kawin. Esok orang kampung pun dah nak kerja siapkan makanan ape semua tu. Last week pon ade kenduri sebelah rumah aku. Boleh tahan ramai jugak lah orang yang datang. Dari Mukah, Kuching, Sibu, Sabah dan macam-macam lagi tempat lah. Aku dengar cerita lebih kurang seribu lebih orang undangan.. Boleh tahan jugak. Makanan yang ada pun boleh tahan, daging masak kari. Perggh, memang pedas. Tapi, yang aku suka pasal daging dia adalah daging tu tak liat. Kalau daging sapi ni memang feveret aku lah ye. HEHEHE.





Semalam time petang aku dengan farah asyik-asyik ulang alik dari rumah ke masjid kampung. Ye lah, semalam orang kampung buat bubur asyura. Kalau tak silap aku, semalam 10 Muharram. Probably. Tegur aku kalau salah. :D







Okay lah aku rasa panjang dah aku tulis ni. Tak lah panjang sagat. Sedang-sedang je. HEHE. Nanti aku update lagi kalau ada masa. Hehehee.












Okay bye! =)

0 glittering star: