INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, January 12, 2012

12 January Duak Ribu Sebelas

Assalamualaikum :)




Elelelele sempat lagi muka si Kwangmin ni masok entry pada kali ini. Takpa, ni hadiah aku untuk aku sendiri, terasa tua lah pulak yang hari ni genap lah aku 15 tahun. Dah tua ke? Tua la tuu. Hahaha, lantak lantak

Okeh, sejak kebelakangan nih aku punya lah rasa malas nak tulis entry yang panjang. Semenjak new year lagi dah. Ye lah, first  and second week sekolah dah melambak menggunung homework. *Eh eh mana da menggunung sukati kau medettt je* hehe ignore ignore it! Huhu.



And then time hari birthday aku jugak lah spec kesayangan ku hilang dekat sekolah. Aaaa aku sayang spec tu, macam mana nak tengok papan tulis nih? Kalau esok tak jumpa jugak, terpaksa aku beli baru. Awww :"( Sobs sobs




okay lah aku nak makan, pastu nak siapkan homework. Alahhh seperti biasa lah kan. Stay tune to the next entry keyyh?!








Ppyong.

0 glittering star: