INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Sunday, February 5, 2012

Kisah pagi tadi.

Assalamualaikum, anyeonghaseyo.



First of all, aku ucapkan selamat menyambut Maulidur Rasul untuk semua umat Islam. Maaf kalau lambat, tapi takpa la, kan still ada masa nak ucap. Hehe.


Okaylah. Hari ni aku pergi berjalan-jalan dengan kakak and dua orang cousin aku. Yeah, rasa macam melancong pun ada jugak. Aku dapat pergi tempat yang aku jarang pergi. Hahaha, tu la yang bestnya.  Tapi aku taknak cakap banyak la. Ada yang lebih penting lagi yang aku nak cakap. Yerr. Penting ke. Takda la penting sangat pon. Err sukati 


Yang aku nak story ni. Pagi tadi aku tengah duduk-dekat sofa. Kakak aku tengah buat kerja. Adalahh kerja yang dia buat tu. Hehehe. Tiba-tiba time dia buat kerja tu, ada seekorrrrrr cik sitikus limpas dekat ruang tamu. Entah dari mana datang tu entah. Kakak aku yang tengok sebenarnya. Sebab tu lah dia ada terjerit sikit. Lepas tu tiba ja cik siti tu hilang camtu je. Ehhhhhhh kau ni memang suka main sorok-sorok ye cik siti. Takpa takpa. Hahaha ape yang aku merepek ni ><




Then keadaan berubah menjadi seperti biasa.  Macam takda ape-apepun yang berlaku. Dalam hati, ahh lantak. Then beberapa minit lepas tuh kan, aku tengah buat air untuk aku sendiri. Aku time tu nak minum air oat dengan soya. Aihh senang cerita, yang jenis dalam paket tu. Aku pergi dapur, then tetiba je aku dengar kakak aku menjerit lagi untuk kali kedua. haha, dipendekkan cerita, lepas aku nampak cik siti tu, terus aku naik atas kerusi. Then cik siti terus pergi bawah kerusi aku (kerusi dekat meja makan) lepas tu aku jerittttt sekuat hati aku and lariii pergi ruang tamu.


Habis aku kena tegor sebab aku jerit kuat sangat sampai tahap dewa. Lol just kidding, but ya, memang kuat sangat aku jerit time tuh. Macam orang giler pun ada jugak, haha jk.


Kau tahu tak aku jerit sampai keluar air mataaaaaaa?


Berusaha lah bapak aku buang tikus tu.



last-last mati. hoho



Dah dah. Aku malas lagi nak cerita. Biar la kalau tergantung. Takda lah orang baca sangat pun. haha :)


Ppyong.

0 glittering star: