INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, February 23, 2012

Random Awesomee

Helloo, Assalamualaikum..



Omg I like this picture.. Aku jumpa dekat tumblr. Serious cantik. Cantik sangat-sangat. Agree with me? Yeaa. Aku memang suka gambar-gambar macam ni. Relaxing betul. Wuuuhuu. Hehe takkan aku nak cakap tu je kot. Wii hi. 

Keh, nak story. Sebenarnya aku ingin sangat nak pakai baju macam...  



Baju macam..







Ni:

Source: .

Epsss, I mean baju sebelah kiri tuu. Color Pink pink tuh. Aku suka baju tu je okayyy. Ignore yang lain lain tuh. Sangat cantik, bagi aku lah. Sebab jenis fabrik tu macam lembut je, walaupun kelihatan panas, tapi, baju tu longgar. Sesuai sikit dengan orang yang pakai hijab. Lagipun baju bahagian yang dalam tu, panjang sampai bawah hips. Aku suka sangat awwwwww.



So yeah, aku dah dapat baju macam ni! Alhamdulillah. Thanks to my sis and my dad. Tapi warna hitam lerr. Aku sukaaa awwww! Hahaha lol. Cantik, longgar. Aku nak cakap yang,, aku tak suka baju ketat. Aku suka longgar! And fashionable lol haha. Aha, macam kat gambar atas tu lah. Pandai-pandai lah kalau nak padankan dengan shawl nanti. Ahh satu lagi. Aku tak suka pakai shawl pendek. Aku suka shawl yang panjang sikit, contoh, Pashmina. Hehe, ya. Aku nak jaga aurat dengan baik.. :) 


Bukan nak cakap besar or ape, just want to share something that I like.. Hehe. No harsh words here, sorry if ade kesalahan dalam menulis entry ni ye! Lain macam je entry kali ni lol ignore-ignore!



Keh, itu je aku nak share. Sorry if have any mistake. Byeee-bye 


Ppyong

0 glittering star: