INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, February 21, 2012

Tuesday!

Assalamualaikum :D




Ehehe, k. Wowww. Punya lah semangat aku datang sekolah hari nih. Wow serious hari ni best! Ceh, ye ke best? Aah. Boleeh la tu. Hari ni ada PJK, kiteorang main ping pong dengan badminton dekat dewan. OMG serious best. Pfft best! Tak pernah aku main sampai aku errr camna nak cakap eh? Aaa, tak pernah main sampai rasa nak main lagi. Serious rasa nak main lagiiiiii perghh minggu depan dah nak Progresif Exam. Takdapat laa main. Ohh harap-harap sebelum minggu cuti tuh, dapat main lagi. Main bola pun jadi lahh! Lol kemain lagi excited melebih aku nih. Muahahaha.


Ade satu lagi yang buat aku eksaited. Ehem, bukan aku sorang je excited, actually most of my friends pun excited. Hehehe. Ade lahh cerita tu malam ni. Keh, tukar topik lol




Tadi aku ada makan sup ayam, pergh sedap weii. Nak lagi -.-'

Haish, spam! Kehh, dah. Dah rasa malas pulak tulis lol. Nak cakap pasal tu je sebenarnya, ahh soryy ye kalau buang masa  anda untuk baca entry ini. Sungguh tak bermanfaat, seriously.

Keh jangan terlalu serious pulak.


Vanilla coklat malam niiiiiiiii! Eksaited! Kbye!


Ppyong

0 glittering star: