INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, February 14, 2012

Ouch.

Assalamualaikum, hello hye.


Tadi tengok cerita yang popular tu dekat tv3, yang vanilla coklat tuh. Aw, best gila cerita ni OMG. Keh aku tahu aku tahu haha. Suka laa teww tengok Aiman and Zara tu berlakon. Lol eh macam gedik pun ade jugak nih omg //buang jauh-jauh




By the way kan, time mula-mula cerita tadi memang okay je. Sweet sume ade. And scene paling last tu aku TAK SUKA. Ya, seriously aku tak suka tak suka. tsk! Aku rasa memang ramai jugak orang yang tak suka nih. Betul atau tidak. Kacau betol budak liyana tu. Geram gila vvavi jugak tengok si Akmal tuh. So cruel pftt pfft. Eh hahah membebel pulak aku ni, tu kan hanya lakonan semata-mata. Ehh nak lepaskan geram lah katakan, sebab tu bebel dekat sini. Lol okeh ignore ayat aku.


Wo wo wow wowww perut aku dah nyanyi dah ni. Nak mintak isi perot la tewww. Nasib sempat beli burger dekat airport tadi. Aku bawak balik, tak habis. Lol, tapi sedap. Aku bawak balik sebab rushing tadi, kakak aku dah nak masok flight gi Kl dah, dia pun fikir dia lambat. Takpaaaaaa haha


Okeh, esok aku nak download vanillacoklat ep 9. Episode sebelum ni semua aku dah download. Ehm, first time aku donlod cerita melayu nih, tu pun sebab cerita ni best, kot?

Aku pun tau jugak ada orang yang taksuka cerita ni, tapi berbeza orang, berbeza minat betol tak?

Apa-apa pun lah, aa. Aku harap happy ending je. Omg pahal cerita tu sekejap sangat. Sabar-sabar.




jangan pening kepala ya, ^^ okay bye!

0 glittering star: