INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Sunday, March 24, 2013

hi infiniteu!

Assalamu'alaikum. Oh ya, it's been awhile since the last time I've updated this blog (Almost a week. Maybe more than that?) Memandangkan dah cuti sekolah jadi sekarang aku nak ambil kesempatan yang ada untuk update blog selalu hoho. Actually post ni memang dah beberapa kali aku tangguh. Reason? M.... uhh. Ehem bukan. Sebenarnya.. sebenarnya.. okay. Ada beberapa halangan yang mendatang so baru sekarang ada masa nak update.

Memandangkan sekarang dah cuti sekolah, aku bet ramai orang yang cakap 'omg boringnyaa' and 'homework aku belum sentuh lagi' ahaha well itu memang kebiasaan. Aku sendiri macam tu and entah la bila perangai aku nak berubah. Aku dah puas kena bebelan dan segala-gala nasihat yang ada and yeap okay aku terima. Hurm tutup cerita pasal ni. Hari tu (Khamis, 21Mac 2013) result SPM keluar kan? Aku dengar cerita dekat sekolah aku ada lima orang dapat straight As. Alhamdulillah, walaupun 5 je tapi aku tetap bersyukur. Bangga woo ada senior macam diorang ni haha pandai-pandai belaka. Sekali gus jadi rolemodel untuk budak-budak spm tahun nih and tahun depan. Aku suka tengok cousin aku yang form 5 tu, Farah. Dia dah makin semangat nak belajar and hahaha perkara yang lucunya aku tak abes-abes suruh dia tengok teaser Man In Love- Infinite tuh. Kesian dia ahaha as if you get what I mean.

Wowww I can say that comeback Infinite kali ni awesomee babehhh! New appearance, tak macam lagu diorang before nih. Pendapat aku; Jenis music lagu diorang sama (dari dulu). What I mean is, rentak memang la tak sama tapi 'music' yang diorang guna tu. Erk, seriously, aku tak tahu macam mana nak describe opinion aku ni dalam bentuk satu ayat. Kadang-kadang aku pernah terfikir yang lagu Teentop jauh lebih best dari Infinite tapi memang takdapat nak nafi yang Infinite memang daebak serius sampai aku jatuh cinta dekat L okayy  argh ehem ignore //slapped.
Aku dah start balik tengok korean drama. Drama dekat chanel One sekarang nih, That Winter, the Wind Blows. Okay I bet memang ramai yang dah tahu. Aku mulanya takda niat nak tengok cerita ni pun hoho lepas dengar synopsis pendek dari si Farah yang comel, baru aku rasa ada force of attraction mengenai cerita tu then terus aku tengok petang semalam hahah. Serious sweet. Sedih gak ah. Mesti lah sedih, it's a melodrama story mannnnn it's really worth watching! Ramai member aku taklayan cerita sedih macam ni. I don't know why.

Gonna update new entry soon! Aku sure kali ni aku akan selalu update. Okeh

Jyaa ne.

0 glittering star: