INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, March 26, 2013

i need a decision lol

Assalamu'alaikum. Aku baru habis blogwalking hoho banyaaknya blog cuteee! Jealous pulak aku tengok  depa heheh seriously diorang semua kreatif. Tak macam aku hoho //kicked. Dulu aku pernah cakap nak belajar html/css kan? Hoho, buat masa terdekat ni maybe tak. Aku rasa... hujung tahun nanti kot? InsyaAllah, kalau aku betul-betul ikut plan maybe semua benda yang aku nak belajar akan menjadi hehe. Bosan jugak jadinya kalau setiap masa harus depending dengan template yang kadang-kadang agak menyakitkan hati aku ceh hyperbola aku ni ._. Hurm, pendek kata, aku nak cuba design blog aku sendiri heheh

Memandangkan aku dah tahu nak buat apa sekarang ni, aku rasa aku nak join GA. Tapi, ada benda yang menjadi satu masalah dekat sini. And the problem is aku malas. Alasan yang sangat tak bermunasabah di dunia. Aku tahu haha //slapped. Seriously dalam hati aku //ceh memang ada niat nak join GA. Tak kisah lah mana-mana GA sekalipun, asal hadiah dia menarik and boleh jadi benda yang buat aku happy ceeeeeh gituu

Nanti aku nak edit bahagian links and about. Belum lengkap lagi part navigation tu sebenarnya *sigh* Bila aku nak atur pun aku tak sure lagi.

P/s: Tadi aku tengok movie Journey to the West. Overall memang best and a little bit 'seram' tapi movie tu tak sampai sejam pun. Tu yang buat aku tak puas hati sebenarnya sobss T.T I need moreee. 

Jyaa ne.

0 glittering star: