INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, March 12, 2013

Mmmmaddddneesss

Assalamualaikum and hai. Sekarang aku nak cepat. Haha, bukannya hapee, dari tadi asyik online je and seriously belum study untuk test PSK esok. Hati aku ni tiba-tiba terdetik nak update. Haha, ramai gilaa orang cakap tak penting tapi bagi aku memang penting ah jugak. Kalau sivik tak dapat A, haha you know what I mean. I have no intention to mention about it here.

Time sekolah tadi seriously aku jadi pendengar setia je. Dua orang member aku ada-ada je cerita funny+weirdo+cute stories waktu zaman kecik dieorang. Aku jeles, sebab aku tak tahu sama ada aku ingat atau tak kisah waktu kecik aku hahaha. Be a listener, that's what I did it this morning. Nasib baek funny HAHAHA.

Aku nak salin lyrics. Kerja aku dekat sekolah sekarang ni menyanyi je OMG hahaha aku memang sepatutnya STUDYING not SINGING. Result test? Ehem. *caugh*
Waa~ Excited. Esok pergi lawatan ke Damai Beach Resort. Untung gak jadi ahli PPIM Pakej 3 sekolah aku ni huahuahua. I admit, memang cikgu pakej kiteorang agak tegas but nice and fun. Seriously.
Ohya, tomorrow is my friend's birthday. Mai-Chama. Happy becoming birthday my friend! May Allah bless you. You'll be my bff till forever. InsyaAllah.

Jyaa.

0 glittering star: