INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, March 9, 2013

Test #1

Oh hai! Assalamualaikum. Untuk bulan March ni aku belum update apa-apapun sebenarnya, haha. No one yang kisah pun sebenarnya. Korang ada test tak? Maksud aku, lebih kurang macam ujian awal tahun ah. Mesti ada kan lolll ahaha. Actually minggu ni aku ada test. Ni kali pertama experience ujian form4 (well walaupun tak ikut format) but aku taknak berharap sangat lah dengan result test tu nanti. Hahaha, as if you get what I mean. Aku tak rajin macam student lain kayy

Since hujung bulan lepas aku memang sengaja private-kan blog aku ni hoho. Kempunan nak edit blog sebenarnya lol and nahhh ni lah hasilnya walaupun tak seberapa. Aku selalu sangat terfikir, aku nak buat semuaaa benda. Yep, apa yang aku cuba nak sampaikan dekat sini adalah aku nak belajar semua benda art art macam photoshop, poster, gif, edits, and codding. Ahh, molla. Mampu ke aku nak buat semua tu? Kalau nak ikutkan perangai aku //malas memang tak menjadi arh. But at the other side, semangat aku nak belajar tu memang ada. Hahaha. Aku pun tak pasti macam mana sebenarnya.

Nanti aku nak atur bahagian about, links and credit section. Belum complete lagi sebenarnya, walaupun nampak macam complete. Tadi aku blogwalking. Ahhh seriously, banyak gilaa blog yang awesome! Aku ni kalau aku dah suka aku follow je. Aku tak kisah pun dieorang nak follow blog aku balik or tak. Yep aku memang tak kisah sebab aku taknak dilabel sebagai attention seeker. Kalau dieorang follow balik pun, aku memang sangat menghargai dieorang. Thanksss anywayyy //throw loves. Aku ni still dalam golongan newbie kot? Seriously, follower belum ramai lagi. Bahananya kalau malas nak blogwalking and update blog. Hahaha.
Aku ada scandal baru. Ehem! Yoshida Haru. Apa yang penting, aku taknak kawan aku tahu. Kalau dia tahu habisss aku dilabel and dicop sebagai orang yang tak setia. HAHA org dah sedia maklum aku ni Sasuke's waifu. Omgg seriously, melampau sangat ke *fangirling mode* aku ni? HAHAHA lol
 Esok exam Biology. Boleh tak aku ponteng? HAHAHAHAHA ada hati nak escape. Jangan harap.

Jyaa.

0 glittering star: