INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Monday, May 16, 2011

Hari Isnin di Tunaz. Entri jenis Diary.

Assalamualaikum.

Hye! Memang ternganga besar mulut time nak cakap 'hye', seperti gambar Domo Attack di atas. Ceh. Ceh. Nope-nope. Hari ni aku nak story pasal aku dekat sekolah tadi. Siang tadi. Yes, pagi tadi.

First aku datang sekolah tu, memang akhir. Around 6:47pg. Ya, memang akhir. For me, lah. Jadi as usual terus duduk dekat dataran. Sekali aku datang, ada tazkirah and announcement. MPP tu announce yang Ujian Geografi pada pukul 8 lebih tu ditangguh pada pukul 11:30 pg. Lepas aku dengar tu, aku rasa ohhh! I feel like heaven! Hehehe, nope. Just kidding. Yupe, memang ditangguh.

Yang best lagi, kite orang dibenarkan balik selepas solat zohor. Tapi aku tak balik terus. Stay sekejap dekat sekolah sampai pukul tiga. Pergggh, sepanjang tu, aku memang arhhh. Apa nak buat nihh? Hehe. Nasib aku ade kawan, yang balik akhir gak. ekekeee.

Esok kan cuti, HARI WESAK bahh. Jadi kiteorang celebrate Teacher's Day hari lusa (RABU). Student Tunaz perlu pakai baju batik. BUT, masalahnya AKU TAKDA BAJU BATIK RASMI SEKOLAH. NOOO! MIND TO HELP ME?


Yes. Aku amat memerlukan baju batik itu. Harap kawan aku tu dapat tolong aku. Amin amin Ya Rabbal A'lamin!

Ala, aku dah ngantuk ni. Bye! Good night! Awal betul! Haha.. ;D

0 glittering star: