INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, May 14, 2011

Yeah Yeah Yeah

Assalamualaikum ya semua.
Hehehe. Dah berapa lama aku off, and tak update this blog. (sebenarnya satu minggu sj) haha. Aku off, and deactivate facebook hari tu, sebab aku memang busy gilerr dengan examination aku. Tapi, yang tak best nya, soalan yang keluar tu memang susah gilerr. Aku jawab soalan tu memang rasa nak menangis, and nak teriak. haha, tapi apa-apapun, aku berserah sahaja kepada Allah S.W.T. Aku dah buat yang termampu je. Tapi, ada satu lagi ujian, belum habis lagi. Iaitu, Geografi. Lusa. Satu je lagi. And lepas dua minggu, aku bebas! Cuti lah katakan. Aku tak sabar nak balik kampung, wakakaka.

Aegyo, sepatutnya aku buat entri benda-benda yang bermanfaat. Bukan entri personal macam ni. Setakat suruh orang baca and tak beri apa-apa makna. Memang! Sebab belum ada idea lagi.

Sini aku nak minta tolong. Dekat sekolah aku, ada melakukan usrah. Setiap pelajar form1 sampai form3 dibahagikan beberapa kumpulan. Setiap kumpulan ada naqeebah, iaitu ketua kumpulan lah (maybe, aku tak tahu sangat arab) btw, actually macam ni. Kiteorg boleh buat macam-macam aktiviti. Dekat kumpulan aku, kan aku yang paling tua. (sebab lahir pada 12 January) so, automatically aku jadi orang pertama yang kena cari aktiviti yang perlu dibuat minggu depan, iaitu GAME atau TAZKIRAH. Syarat dia mesti BEST, and ahli-ahli lain mesti suka. Jadi, sekarang ni aku nak cari game yang best-best yg dapat dilakukan dalam kumpulan. And if siapa-siapa yg baca ni ada idea pasal game or tazkirah tu, cepat-cepat kasi dekat aku. Just tekan INI! Post dekat wall aku atau send je message. Done!

Itu saja, terimassss!

0 glittering star: