INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Wednesday, May 18, 2011

Nur Kasih The Movie - 19 Mei 2011

Assalamualaikum

Hai semua. 


Kita dah sedia maklum kan, yang Nur Kasih The Movie ni dekat pawagam esok hari (19 Mei 2011). Sekarang ni, aku sengaja post benda ni. Sebab kan, honestly, aku suka gak tengok cerita ni! Semenjak yang bersiri tu.  Haha. Aku rasa nak tengok petang Jumaat -lusa-, (if ada lah). Esok tak dapat kot, coz aku balik sekolah jam 3ptg. Hmm. Yes, memang tak dapat pun.


Seriously, aku nak tengok movie ni. Dapat lah aku rank nanti. Eehehe. Okay let me just straight to the point. (Ceh! Entah ape english aku). Psssttt.


Antara sebab-sebab aku nak tengok movie ni:


1. Jalan Cerita.


Eleh. Mesti dah ade orang yang tahu camne jalan cerita ni. Aku malas nak tulis banyak-banyak. Esok aku sekolah. Kena tidur awal sikit. Trailer a.k.a Review a.k.a Teaser merupakan satu sebab kenapa aku nak tengok movie ni. Tengok dulu! 


Yupe-yupe. Selepas aku tengok lokasi shooting dia, perggh. I hope jalan cerita dia lebih menarik daripada yang sebelum ni, and I hope lahh.


2. Pelakon


Aku tertarik apabila aku tengok Mia Sara Nasuha, budak kecik yang comel gila tu, comel gila tu, comel gilaaaaa tu, ada berlakon! Entah kenapa, aku suka budak-budak cute. Macam nak picit muka! HAHA.

                                                               Mia Sara dan Tiz Zaqyah




Mmmm. Setakat ni saje lah. Tapi belum habis sebenarnya. InshaAllah esok aku sambung entri ni. Mata pun dah layu. Sejak kebelakangan ni, aku liat nak tulis entri. Yahh, ok. BYE BYE and ASSALAM :D

0 glittering star: