INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, May 3, 2011

Introduction about myself ;)

Assalamualaikum.

Okay. Ini gambar aku. Saja-saja, upload gambar sendiri. Post title pun dah nama 'Introduction about myself' kan. So aku mulakan intro aku dengan gambar atas tu. okay sudah-sudah let me intro myself first.

Full name aku Nur Farina binti Harun. Aku lahir kat Mukah, Sarawak pada 12 January 1997. Time sekolah rendah, aku sekolah dekat skmukah (2004-2008) dan Skrampangi, Kuching (2009). UPSR aku biasa-biasa saje. 4a1b. Alhamdulillah, so aku terus masuk SMK(A) Tun Ahmad Zaidi, Kuching. Honestly, semenjak ni aku homesick. I mean, aku rindu nak balik tempat asal aku, so aku macam belum betul-betul  belum 'ngam' lagi dengan kehidupan sibuk di Bandaraya Kuching, Sarawak. Oh tidak, aku belum siapkan homework aku lagi. (you jangan nak ikut ye) lol. Lepas nih aku sambung balik lah post ye. Okay, ini post pasal Intro aku PART 1.

Sebagai p/s, sorry sangat lah if aku guna/pakai ayat-ayat skema. Boleh lah aku mempertingkatkan lagi karangan/penulisan bm aku. cehh. LMAO. BYE :)

0 glittering star: