INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, June 12, 2012

Cuti lebih sehari

Assalamualaikum, anyeonghaseyo yeorobun, Konichiwa Minnasann~



Semalam aku tak sekolah pun haha. Eh jangan salah faham, bukan cuti lebih ye. Tajuk tu propaganda semata-mata hahaha. Aku demam+batuk+selsema+pening jehh semalam. Makk aihhh. Terpaksa pulak aku pergi klinik. Dalam hati malas gilaa nak pergi. Nasib baik demam aku tak teruk sangat. Batuk and selsema jee teruk. Tak selesa betul aku dekat sekolah hari ni OMG. Hingus and kahak aku menggilaa nak keluar. Memang tak sabar betoii ahh dorang tu. Terbatuk-batuk je dalam kelas.


Teruk betul rasanya, sampai aku bawak 2 jenis tuala. Satu, yang jenis sapu tangan kecik tu. Satu lagi yang saiz dia agak besar lah jugak tapi takde la besar macam tuala mandi. Tapi kan, bagi aku tak cukup HAHA. Time tunggu makbapak aku balik petang tadi kan, aku minum air milo. Lepas tu kan, tekak aku rasa gatal and terbatuk-batuk je depan kawan aku. Tanpa henti pulak tu. Hanya Allah je tahu ape aku rasa time tu. Sampai dua kali aku tanya kawan aku, ade air tak? Mak aihh, makin la teruk sebab dieorang takde air pun!





Nasib baik ahh last-last ada air. Pergh, Alhamdulillah. 'Mucus' dalam hidung aku pun ambik kesempatan nak keluar. Habis tuala 'besar' aku jadi mangsa hari nih hahahaa. 




Oh ya btw, aku rasa blog aku ni macam takda makna jeh. Aku pun tak tahu kenapa aku rasa macam tu tapi. Tapiii. Cehhh, ehem. Tapi aku rasa blog aku ni macam tempat untuk luahan hati aku je. Macam takde beri manfaat kepada orang. Lebih senang bahasa, entry aku memang tak berkualiti ewahh. Aku selalu ingat pasal, 


Eh, ape yang aku patut letak kat entry blog eh? Jual barang? Kpop? Anime? Post something about life? Apa lagi? Tssk.


Memang hamba sedang dilanda dilema. HAHA lol ewah ayat aku tskk. Tak betul punya bahasa puihh. Memang kantoi aku jarang dapat A BM. Tapi kalau nak kata tak pernah dapat A tu tak jugak. HEHE.






Maybe nanti aku akan post entry pasal aktiviti cuti aku kot? MAYBE ahhh. Tengok keadaan and masa lah k :)


Jyaa, pyoong.

0 glittering star: