INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Wednesday, June 20, 2012

Ohyeahh frustttt wehh

Assalamualaikum.


Credit to its owner :)


Hai hai hai hai! Pergh penat aku. Hari ni penat wehh. Walaupun tak lah sepenat mana tapi aku rasa penat. Entahlah. Penat aku tu macam, aku malas nak buat apa-apa lol. Lagi satu. Aku stress betul time petang tadi pft pfttttttt -.- Bercampur-baur perasaan aku. Rasa macam nak nangis pun hadoo. Tapi control ah xD Takkan nak nangis depan kawan kot malu wehh. Dah nak terkeluar air mata aku tadi lol. Frust gileehh T,T



Next week ade hari sukan. Malas ahh nak pergi HAHA tapi kalau tak pergi salah. Nak pergi pun payah rasanya. Gilehh. Post entry ni terus aku luah isi hati aku lol tapi tak cakap pun sebabnya lols. Iye lahh. Siapa lah yang tak frusst kan. Aku pilih acara lontar peluru. Tapi aku jugak kena pilih masuk 4x100 meter (S)-simpanan. Tu aku masih boleh terima ahh. Tapi aku betul-betul tak sangka yang lontar peluru tu pun aku dipilih sebagai simpanan T_T Buat aku frust menonggeng je. Kemain semangat lagi aku. Bukan apa, aku memang betul-betul nak main. Aku tahu, peluru tu berat gilehh tapi tak salah kalau cuba kan ^^ Time sekolah rendah dulu aku pun ada main. Ade pengalaman weh! HAHA T,T





"No matter what you decide to do from now on... I WILL LOVE YOU FOREVER"- Itachi Uchiha. 


Aku baru jehh baca manga Naruto Chapter 590 tadi. Chapter terbaru, baru keluar hari nihh. Aku suka chapter nihh OMGOMGOMG. Sweet gila dua beradik tuh. - Itachi and Sasuke. Aku sayang watak dieorang lol. Aku harap sasuke berubah lepas nih T,T kenapa dia jadi jahat OMG T,T. Esok keluar episode baru anime Naruto Shippuden. Okay, aku tak sabar hahaha. Study bila lagi wehh? InsyaAllah T,,T Aku akan usahakan.



Aku pun tak tahu apa dah jadi dengan aku ni. Update entry pun post pasal benda merapu. Tak berfaedah betul rasanya TTT_TTT. AA korang maaf sesangat.



Jyaa







0 glittering star: