INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, June 22, 2012

Weirdo

Assalamualaikum.


Oh hai. Entah lah ape benda yang merasuk aku sebab sejak kebelakangan ini aku ni macam rajin je nak update blog. Kalau dulu nak update seminggu sekali pun payah rasanya. Aku selalu sangat fikir. Fikir pasal apa yang aku perlu post dekat entry aku. Entah lah, aku sebenarnya ingin sangat post benda yang berfaedah lol -,- tapi memang tak menjadi. Oh ya, tadi aku ter-close Google Chrome aku lol. Lepas aku bukak balik, memang aku restore balik tab-tab yang ter-close tadi tuh. Tapi ada satu yang pelik. Kalau bukak NEW TAB+, yang keluar jadi macam nih:




Sila klik untuk besarkan gambar


Aku betul-betul pelik ahhh. Apa nak jadi ni. Sepatutnya dekat kotak-kotak tu ade website Facebook, Blogger, Allkpop, Naruto Get, Google Translate, and macam-macam lagi lah HAHAHAHA. Iyer lah, aku just type setakat yang aku ingat jehh. IEEEEEEEEE memang aneh bin ajaib. Takpelah, janji website-website yang aku bookmark tu tak hilang. Kalau hilang, laptop ni akan menjadi mangsa HAR HAR HAR *evil laugh*.



Oh ya, dekat sekolah tadi biasa je. Takde yang special sangat pun. Tapi ada satu benda yang tak best tadi HAHAA. Ada raptai untuk perbarisan hari sukan ISNIN depan -,- Hari panas gila weiiiiih. Siapa yang tak tahan? AKU! Matahari atas kepala kot? Tapi aku tak nak lah merungut secara berlebihan. Bunyi macam orang tak bersyukur pun ada lol omg teruknya. Lebih-lebih lagi dekat Kuching sekarang ni mak aku cakap la, sedang mengalami musim kemarau. Aku rasa memang betul musim kemarau kot sebab banyak hari dah tak hujan.





Eheheh. Tadi aku tengok Naruto Shippuden episode 267 kalau tak silap aku. Ok fine, tak habis-habis lagi dengan cerita Naruto aku kan? Well. Aku takdapat melepaskan diri aku daripada menge-post pasal naruto lol maaf ye. Seperti yang aku selalu cakap, aku addict dengan Naruto. T.T Cerita tu best ok. Betull. OMG best.Walaupun ada orang yang tak minat naruto tapi ITS SO COOL okay. BEST OKAY.. HAHA. Macam rugi je kalau tak tengok. Cerita ni kalau ada babak sedih, memang tak sah kalau tak nangis HARHAR. Emo jugak aku ni kalau bab tengok part-part sedih dalam cerita nih T,T.


Sampai sekarang aku cari website yang dapat download Naruto Shippuden yang HD. Kat mana eh? Aku macam tak dapat cari je website yang boleh dipercayai. Kalau ada pun, mesti berbayar. Tu yang buat aku lemah ni hahaha. Takpe lah. Tengok online pun aku dah syukurr. T,T





NOT MINE. CREDIT to ITS OWNER.


Serious lah aku pun rasa tak sabar untuk hari sukan next week. Aku nak rumah sukan aku menang. OMG REALLY! Semenjak tahun 2010 rumah sukan aku asyik dapat number last. Tapi tahun ni macam ada peningkatan. Currently rumah sukan kami dapat number dua. Alhamdulillah, sebab markah tu ikut time acara merentas desa yang lepas. Aku harap lah rumah kuning akan menang tahun ni. INSYAALAH :D



Senior form 5 lelaki dekat rumah sukan aku tu ada cipta lagu untuk rumah kami HAHA. Lagu ni diadaptasi dari lagu Anak Kampung - Jimmy Palikat. Nak tau liriknya? Meh aku share haha. Tapi dalam bahasa Sarawak ahh xD Lawak gak bunyinya. Macam entah hape-hape je xD 


Memang kami ini, ahli rumah kuning,
Tiada apa-apa yang perlu ditakutkan,
Kami nombor satu,
Kamilah juara yang lain sik layaaak..
Tiada rumah lain dapat lawan kuning,
Kuning nombor satu,
Nak lain nombor oncit..
Kuninglah juara.. kamilah juara..

Ehem dekat lirik last tu macam ada yang salah je. HAHAHA lol xD I mean, tak kena dengan intonasi lagu tu je. Part tu lawak ahh sebab macam tak tahu nak sambung lagu macam mana. HAHAHA xD


Ade gak lagu lain. Diadaptasi dari lagu Satu Malaysia tuhh. Bunyinya macam nih,

Kita satu rumah, kita satu suara,
Kita satu matlamat, oooo~~
Kita nombor satuu, satu semangat~~
Kita satu KUNING :D

Lirik pendek je sebab untuk cheers dengan trademark je. Lagi pun tak banyak pun ubah lirik tuh HAHA. Bukan nak ciplak lah, cuma untuk suka-suka je. Untuk sorakan dan untuk semangat rumah kami, yang dua tahun berturut-turut dapat nombor ONCET. Sebenarnya banyak lagi lagu rumah sukan aku yang lain tapi malas ahh nak list satu-satu. Oh yaa, oncet tu maksudnya nombor last ah. HAHAHA






Nanti aku update lagi, Jyaa



0 glittering star: