INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Monday, June 4, 2012

Senpaii!

Assalamualaikum, Anyeong yeorobun, Konochiwa Minnasan.



Fuhh. Bersawang dah blog aku nihh. Seriously, aku malas gilehhh nak menghupdate. Teruk kan haha lol. Homework aku pun macam asdfghjkl. Internet berukband aku pun dah semakin slow. HAHA tu lah padahnya asyik-asyik nak online. Ehem, dekat kampung biase ahh. Macam takde kerje lain je. Online memanjang. Ni first post aku pada bulan June. Bulan May jarang gilaa aku update. Bila lah mood malas nak balik kampung dia ni HAHAA.



Entry ni aku tak post gambar. Internet slow gilehhh even nak bukak new post pun berkurun menunggu. Okey aku tipu HAR HAR lol. Slow-slow takde lah sampai berkurun.


In the shinobi world, those who break the rules are scum, but those who abandon their comrades are worse than scum - Hatake Kakashi


Aku suka ayat kau, Kakashi haha. Scene ni selalu keluar dekat Naruto lol. Aku hafal dah quote nih haha.

Oh ya, aku nak cerrrrrr. Tadi time makcik aku tengah solat, kucing cousin aku yang bernama Neko tu masok dalam bilik. Kebetulan ahhh pintu terbukak. Aku fikir dia tak buat ape-ape. Time tu aku tengah baring HAR HAR. Aku rasa tak sedap hati //ewah so aku bangun ahh. Terkezut aku tengok Neko berdiri betul-betul atas sejadah makcik aku tu lol haha. Nasib jeah time tu makcik aku belom sujud. Aku rase lawakk ahh sebab selalunya orang yang kacau orang lain solat adalah budak-budak. Dan bukan seekor kucing lmao.


Lepas tuh kan aku berusaha ahh suruh Neko keluar, sebelum makcik aku rukuk dan sujud hahaha lol. Aku nak gelak tadi tapi tak sampai hati. Kang tak fokus makcik aku time baca surah HAHA xD. Lama gakk Neko berdiri atas sejadah tu lmaoo. Nasib je sempat kalau tak, memang asdfghjkl haha. Lepas Neko keluar, aku terus tutup pintu. Aku gelak dalam diam haha lol kejam nye aku pft haha. Sekiannnnn terimakasih.



OMG comel nye Sasuke dengan Naruto time baby. Dah ade rambutt ye? Ini betul-betul LMAO. HAHAHA omgomgomg. Fangirling mode tiba-tiba datang haha. Oh ya, baru dapat letak gambar lol. Tadi kemain lambat amboooiiiiii. Nasib wehh nasib. Jam dah pukul sebelas. Aku belom mengantuk lol haha sebab aku tidur petang tadi. Neko pun belum tidur HARHAR. Kita serupaaaaaaaaaa~~



Blog cousin aku si Farah tuh dah tukar warna blog diaa. Cantikk arrr :D Cer tengok jenguk-jenguk blog diaa. Kalau korang tahuu ar dia punya url HARHAR aku malas nak letak link lol ok ade orang kesah -.-'



Akhirnya, hajat aku nak makan spegati selama ini sudah tercapai siang tadi HAHA Alhamdulillah. Lepas aku tidur pun aku lahap sampai licin HAHAHA ma favourite food forever :*

Jyaaaaaa. Ppyong.








0 glittering star: