INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, June 30, 2012

Lol


If you attack Konoha, I will have to fight you.. So save up your hatred and take it all on me, I'm the only one who can take it! It's the only thing I can do! I wish shoulder your hatred and die with you! Because I'm your friend.. - Uzumaki Naruto

Assalamualaikum and hai. Dua hari tak update rasa bersawang pulak blog nih. Aku semalam nak update tapi takde idea pulak nak type apa lol. Hari ni 30 Jun, so maknanya hari ni last post aku pada bulan Jun. Alahai tak lama lagi tu. Tak lama lagi lol. Sebenarnya aku plan nak selalu update bulan Jun nih tapi hasil nya tak menjadi pon haha puih. Dalam masa sebulan tak sampai pun lebih dari 10 post. Aku nak lebih lol xD Banyak lah aku punya 'lol'.


Oh ya, aku dah tukar header hehehe. Besar gedabak punya header. Handsome tak die omg omg omg. Dah la muka besar macam asdfghjkl. Maybe aku tukar lagi nanti hoho. Aku takkan henti tukar header kalau aku tak puas lol. Aku memang macam tu. Nak cakap pasal character tu kan, walaupun setakat character anime, dia dah boleh buat aku jatuh cinta hahaha lol puih. Kawan aku selalu kacau aku guna nama 'Sasuke' haha buat aku gila jadi nya. Boleh hentak dinding and nose bleeding aku dibuatnya hahaha. Melampau hyperbola betul ayat aku haha lol -,-




OMG apehal sweet gila depa ni -.- Aku nak ada adik-beradik macam ni lol aku dah besar haha tak boleh lagi nak gendong-gendong bagai harhar.

Tadi anak buah aku kirim salam haha comel betul. Makcik aku telefon sini, haha so dia tolong menyampaikan salam anak buah aku tu dekat aku. Lucu lah haha kecik-kecik dah pandai. Pandai memang pandai, tapi selalu gak sakitkan hati aku hahaha -,- Lol teruknya aku sebagai makcik nya. Perangai budak-budak, faham-faham lah haha


Aku still tak sabar tunggu kakak aku balik haha tak lama lagi yaww. Oh yeah! Aku baru je habis makan harhar kenyang Alhamdulillah. Makanan biasa je tapi kalau perut dah lapar, macam-macam jenis makanan pun akan rasa sedap kan? Haha well yeah aku rasa macam tu lol selalunya -.-

Bulan depan kita bersua lagi hahahaha xD Jyaa

0 glittering star: