INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, June 26, 2012

WIN. :D

Assalamualaikum


NOT MINE


You can't control the things that happen to you, but you can control the way you react to them. It's all perception. - You Again (Movie)


Hai. Oh ya dua tiga hari je aku tak update. Pergh! Macam cepat je masa berlalu. Dah berakhir pun sambutan Hari Sukan Ke-16 dekat sekolah kiteorang. Dua hari je kot? HARHAR. Hari ISNIN(25 Jun) dan hari SELASA(26 Jun). Gambar belum diupload lagi so nanti aku update ya kalau gambar-gambar tu dah diupload ke page facebook. HEHE saborr



Esok cuti ahahaha happy nya. Esok keluar episod baru Naruto MANGA omg aku tak sabar wehh. Serious tak sabar. Hari Khamis pulak Naruto Shippuden (anime) keluar. PUN tak sabar omg seriously. Peminat fanatic je akan rasa tak sabar hahahaha. Oh ya, malam ni aku nak buat correction untuk kerja kursus Geo aku. Alahai cikgu tuh -,- kenapa mesti lima ayat omg -,- kalau panjang je tak dapat ek? -,- kalau dah kekeringan idea nak buat ayat camne cikgu? -,- SENSEI! omg -,-



Okey, dah jauh dari landasan dah aku nih pft. Orait, cerita pasal hari sukan sekolah kiteorang kan. Memang bagi aku, best ah. Seriously best. Best tu macam, banyak ahli rumah kuning yang menang acara omg serious aku tak sangka betul hahaha. Why? Sebab tahun 2010 dengan 2011 Rumah Kuning memang selalu dapat nombor last. -,- AAAA wae? Jeongmalyo. Tapi bagi tahun 2012 ni, ALHAMDULILLAH. Rumah kuning dah menjuarainya. Perasaan memang happy gilaa ah. Sapa tak happy kan? Dari nombor last ke nombor satu omg cincha. Alhamdulillah~




 Masa tu aku ada cakap kan, yang aku masuk acara 4x100 (s) dengan lontar peluru (s) tu. Mati-mati aku ingat yang,


Oh, hari sukan ni aku rilek je lah. Simpanan je kot hahahaha


Tapi sesudah sampainya aku dekat stadium tu, kawan aku cakap ah,

Weh Farina! Kau lari ah hari ni. 4x100. Tukar dengan budak tu blablablablablablabla

So aku macam, what?! Eh serious ke ni? Aku memang tak expect yang aku akan berlari hari tu lol. (Semalam). Ganti kawan aku yang sorang lagi. Aku sedar yang aku ni bukannya laju sangat berlari. Sebab tu lah aku rasa takut gilehh time tuh omg Allah je tahu apa yang aku rasa. Aku takut aku tak dapat beri markah dekat rumah sukan aku. Sebab tu lah perasaan tu datang. I mean, perasaan yang sangat gementar. Seriously time tu, tangan aku sejuk gila. Berpeluh pulak tu. Habis tangan kawan aku jadi mangsa haha. Dia pun nervous jugak akhirnya lol. Tapi reaksi muka aku and dia maintain cool ah. Lol perasan kejap.


Apa-apapun, aku puas hati ahh sebab rumah kuning dapat jadi juara. Second pulak rumah hijau. Third rumah merah, dan fourth pulak rumah biru. Takpa rumah-rumah lain, nanti korang cuba lagi eak :) Gambate! EH aku rasa ejaan tu tak betul. Lantak je situ haha lols.


Orait, i'll be back. Jyaa







0 glittering star: