INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, March 2, 2012

Aku sukaaaaa ~

Keh keh! Not mine :)

Cantik! Next :)

K. All of these photos are not mine.








Aku post semua gambar ni sebab aku suka. Haha, menyampah aku. Yeahh, aku suka tengok baju-baju ni semua. Susah gila nak cari baju ni! sebab, sebab aku tengok dekat mall majority of the baju memang lengan pendek dan ketat. Ade yang longgar, tapi mahal sangat kot. Alahai, memang takde yang berpatutan ke? Haha. Takpa lah. Nanti kalau ada pergi mana-mana ke, kot kot ade kan? Just wait and see. Or maybe kat korea je kot ada? Haha, tak semesti nyaaaa!



Agak-agak korang kat mana eh ade jual baju ala-ala mcm nih? Ohh, aku rasa memang difficult la nak cari. Lain lah kat KL, semua ade. Kat kuching ni? Meow Meow je. Haha.


Ppyong, Assalamualaikum :)

0 glittering star: