INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, March 15, 2012

Why so fast?

Assalamualaikum.


Hm. Dah hari Khamis dah. Minggu depan dah nak start pergi sekolah lagi dah. Alahai cepat betul masa berlalu. Homework melambak-lambak. Tak dapat nak banyak lagi ke? Nasib baik tahun nih PMR. Takpe, tahun ni je aku mesti rajin sikit. Bulan Oktober tuhh, tak lama lagi. Lepas tu sukahati kau la nak buat ape ye? Actually aku cakap macam ni hanya untuk menenangkan diri aku jea. So that aku ada semangat sikit.


Esok cousin aku nikah. Aku tak tahu lah aku ada masa ke tak buat homework yang belum habis nihh. InsyaAllah ada. Okay dah lepas ni aku nak sambung buat homework. Sikit je lagi, habis lah tu! Nasib baik 2 3 hari lepas aku ada buat sikit-sikit homework. Almost 30% dah siap. Okayyy dah! Apelaaa aku nii tak berhenti nak menaip. Doakan aku agar cepat-cepat dapat siapkan homework. :)


Ppyong :3

0 glittering star: