INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, March 3, 2012

Yea, for the first time!

Assalamualaikum :)


Tadik aku ada buat header pakai photoshop. Header jenis yang gothic. Yang seram+gelap tuh. Eh betul ke eja? Lantak. Haha. Actually first time aku buat. Aku pun sedang belajaaaaaar. Takpa, lepas PMR nanti, aku belajar betu;-betul pasal photoshop ni. Ei, kalau boleh tunggu abang aku balik dari US. Dia pandaiii yooo pasal-pasal photoshop nih! Kalau nak tunggu dia, terpaksa la tunggu lepas form 4 nanti. HAHA! Sabar je la.


Ni la gambar header tuh. (Apasal aku rasa buruk? Ye memang pun kot. Percubaan pertama. Takda hiasan. Just ayat je. Aku still tulis pakai 'seoul prince'. Hehehe)




Sebenarnya header atas ni aku memang ikut saiz standard header. Tapi disebabkan blog aku kecik, so aku resizekan jadi kecik. Klik je kalau nak besar. Yang aku suka pasal gambar ni, aku suka shadow warna hitam tuh. HAHA.



So how? EE sory kalau buruk. T^T Pfft. Okeh. Sekarang ni aku rasa lapar la pulak alahaii. So k aku makan dulu. Nanti-nanti lah aku update lagi ya. lapar! tsk




P/s: Aku baru je habis ujian semalam. Yeah! Alhamdulillah. Harap-harap dapat keputusan yang memberi kepuasan. Amin :)


Ppyong :3

0 glittering star: