INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, March 20, 2012

It's Tonight, Yeorobun.





Ehem. Assalamualaikum.


Ignore title atas tuhh. Seriously aku memang tak pandai cipta title untuk post. So tulis je lah ape yang terlintas di minda ewah. Aku tak sabar nak sekolah esok. Eh, wait. ye ke? Aku cakap aku tak sabar esok sebab ada waktu free esok. Homework memang tak banyak, kecuali Pendidikan Islam. Omg seriously memang banyak Ustazah aku bagi kerja tapi takpe jugak kalau dia buat macam tuh. My ustazah cakap kali ni dia mesti  serious sikit. Kalau tak siap kerja dalam buku pink tuhh, bersedia lah untuk berlari ke Dataran


Pergh. Di dataran ilmu lah tempat yang paling famous di sekolah aku. Ehh jangaan main-main kau. Tempat nih memang famous, tetapi famous sebagai tempat menghukum pelajar sebab tak siap homework. AHAHA. So far aku tak pernah lagi. Ceh, budak baiklah katakan. Chewahh.


OMG okay honestly aku lapar. /tu pun nak cakap ke? Ignore ayat tuuhh tak penting chewah memang entry ni tak penting pun. Tskk dah dah dah. Bengang aku dengan cerita Indon dekat tv rumah aku nihh. Storyline sameeee jeeeeeea. Dah tahuu sangat dah storyline dia. Tak payah cerita pun dah tahu.


Dua orang dah tag aku untuk join Giveaway (GA) anjuran seorang blogger tuh. Tapi aku tak rasa aku join, sorry eikk. Bukan ape, aku tengok syarat dia banyaak. Dan mesti add ni and add ni. Peserta pun dah ramaai. So aku tak join tapi thanks la sebab dah tag ekk :) Thanks to : Zymah and Farah sebab dah tag ^^



Ppyong :3

0 glittering star: