INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, March 15, 2012

Joma joma





Assalamualaikum and hai you all sumeeeeee

Tskk puas aku fikir nak letak tajuk apa. So aku main letak je tajuk tuhh, walaupun takde kena mengena. Sekarang nih tengah dengar lagu joma-joma from c-real. Okay, back to the story. //Cehh tak payah nak story sangatt lah. Oh ya. Petang nanti cousin aku nikah. Aku sendiri belum tahu lagi macam mana muka tunang dia. Makcik aku cakap hensemm orangnya. Hahah, macam orang cina pulak makcik aku cakap. Kalau macam tu, gerenti kulit dia putih macam cousin aku tu. //Cehh ape yang aku merepek nih.


Kalau ade kesempatan, nanti arr aku ambikan gambar and letak dekat blog. Nanti orang tahu lah macam mana muka cousin aku tuh. Ehh rasa tak berani pun ade jugak. Sukahati aku je letak gambar orang dalam blog sendiri. Eh tengok lah nanti ekk. Nak letak ke taknak letak. Kita tengok je nanti yea.


Nak kasi tauu nih. Semalam, ade lah seorang budakk tuh. Setelah sekian lamaa dia tak mintak kredit dengan aku, tetiba je semalam ade mintak lagi. Macam aku ni ATM Kredit machine. Haha -,-' dari dulu budak tu macam tu. Aneh. Okeh, last-last aku tak balas pun RQ dia tu. :P Kedekut jugak aku nie. Tapi kredit aku pun dah tinggal sikit semalam. Lama gilaa dah aku tak topup baru. Aku rasa budak ni kenal siapa dia. HAHA. Kalau kau tahu, diam jea. Zip your mouth!



Keh, lepas ni nak bersiap. Pastikan everything is clear! Ceh ayat akuu.



Ppyong.

0 glittering star: