INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Tuesday, April 24, 2012

Cuai :|

Assalamualaikum and hai readers.



NOT MINE


Hari ni biasa je sebenarnya. Sekolah seperti biasa, and buat kerja sekolah seperti biasa. Nothing special actually, but ada satu masalah time balik tadi. Ahh seriously. Spoil hari ni dibuatnya. Tapi dah takdir Allah. Kita sebagai hamba-Nya mestilah menerima takdir dengan redha. Sebenar-benarnya, spectacle aku hilang lagi. Ya, hilang lagi. For the second time. Ya Allah, cuainya aku. Aku harap aku dapat bertemu balik dengan spec tu. Mana tahu tertinggal dekat sekolah kan?


Sekarang nih, harapan aku hanyalah doa. Kalau aku jumpa balik spec tu, aku akan betul-betul jaga spec aku. We must always struggle in study, and keep our stuff safely. Keh ignore broken english aku tuh. HAHA sempatttt. Apa-apapun, exam dah tak lama lagi tuuu. Bila nak study? OMG serious, aku belum study. Bukan aku malas, cuma, belum prepare. Tahun nih, mesti rajin. Ya Allah susah nya. Kalau nak berjaya, takda perkataan senang. Ia akan jadi senang kalau kita melalui fasa susah dulu. Yeah, aku sedar tu, aku sedar :) //ewahh ayat aku. tapi memang betul lah kan :)


Bismillahirrahmaanirrahim..






Ya Allah, ampuni dosa kesalahan aku, dosa kedua ibubapaku, dosa saudara-saudaraku, dosa semua kaum muslimin dan muslimat di dunia ini, Ya Allah. Kuatkanlah kami dalam menghadapi dugaanMu. Permudahkanlah urusan kami, Ya Allah. Amin Ya Rabbal Alamin :)




PMR, I beg you, please be nice with all of 2012 PMR's candidates. I LOVE YOU! :D




P/s: Ya Allah, aku harap, dapat jumpa balik spec tuh. Amin. Aku betul-betul takkan cuai lagi lepas nih. T_T :'(



Ppyongg.


0 glittering star: