INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Friday, April 27, 2012

Nampaknya, aku dah makin addicted dengan..


Minato Manikaze and Kushina Uzumaki


Assalamualaikum. Hai. NOT MINE okayy. Alololololo. Comelnya parent Naruto. Mak Naruto, Uzumaki Kushina memang sangat-sangat cantik OMG rambut dia warna merah tapi OMGOMG panjang and ihh memang sweet gilaa ah. HAHA. Lol k aku tahu ayat aku dah tak betul dah tsk. Tetiba je aku cakap pasal Naruto kan? LOL ya memang nak cakap pasal tu pun.


Aku memang dah lama gila dah tak tengok anime Naruto, since abang aku dah terbang ke US time 2009 dulu. Time dia ada kan, memangg selalu ahh tengok Naruto ni dalam komputer. Lol masa tu kiteorang masih tinggal kat Mukah lagi. Abang aku ni rajin sangat tengok Naruto so aku tumpang sekaki la. HAHA lololol. Cerita tu serious best. Aku memang tak faham betul lah kenapa ade orang yang tak minat tengok cerita tu lol korang nii haha best kot??


Takpe takpe. Tu hak dieorang nak minat ke tak puihh. Rugi tak tengok. HAHA. Lol. Aku.. aku sebenarnyaa. Sebenarnyaa ewah. Tak da pa. Eh tak. Ehh entah lol ape aku nak cakap nih. Hah. Petang semalam (Khamis) aku tengok anime Naruto dekat NarutoGet. Aku tengok yang Naruto Shippuden punyaa. Sebab aku dah tahu jalan cerita tu time Season 1 lol hahaha. Tapi tak ingat semua lah. Atleast, time tengok Naruto Shippuden tu aku faham jalan cerita dia. Interesting betul. AAA time first episode Naruto Shippuden tu aku teriakk tengok muka Sasuke. OMG gilaa hensem muka Sasuke.




Sasuke Uchiha


HAHAHA aku memang tak tahan kalau tengok muka lelaki anime yang hensem+cool+woo memang tersenyum kambing eh tak memang tersenyum sorang sorang depat laptop. Apatah lagi tengok anime (dalam video). Alahaiiiii dengan kartun pun aku boleh TERsuka. Takpa. Sekejap jeh tuh. Ehem


Semalam aku memang habiskan masa aku tengok Naruto lol jangan ikut sikap aku. HAHAHA! EH tak la macam tu sangat, ade lah jugak buat benda-benda lain macam.. Makan, tidur, a'ah yang selalu kita buat time everyday life tuh lol. Mestilah kan. Lol ape aku merepek nih. Dari tadi asyik taip perkataan LOL jeh. Pening kepala. HAHA.



Keh dah tutup pasal Naruto. Entry aku sebelum ni, memang amat menyedihkan ewah sebab time tu spec aku hilang. Tapi Alhamdulillah lah sebab hari Rabu tuh jumpa balik spec tu. Tahu kat mana? Tsk. Dekat bawah meja makmal Sains. Sebab hari Selasa tuh kitorang ade pergi makmal Sains. And tertinggal dekat situ -,- Aku rasa kan, kawan duduk sebelah aku yang letak bawah tu lol. Tapi aku diam je. Tengok-tengok dia kecik hati pulak nanti kan? Tapi takpa. Aku tak kisah pun sebab dia kawan aku. Aku pun sebelum keluar dari makmal tu tak cek. HAHA.



Okeh tu je kot. See you next time, ewaah.


Ppyong.

0 glittering star: