INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, April 14, 2012

Exotic

Assalamualaikum.



Ecececeh. Aku sengaja buat kecik je gambar Liam Payne. Sebab entry ni takde kena mengena dengan dia. Gambar hiasan semata-mata hahahaha. Sesaje je letak gif dia kat sini lol k. Bunyi macam kejam je kan. Hahaha biarrr.


Lama gileh tak update and blogwalking. Hmm iyelah. Dua tiga hari ni aku just edit blog jeh. Blog aku hari tuh dah hancur. I repeat, hancur. Terpaksa aku buat baru balik. Penat aku godek-godek code alahai penat, seriously penat. Sambil tuh, ehehehe :P Aku dah jatuh cinta ewah ayat tak boleh nak jiwang lagi. Aku dah jatuh cinta dengan Exo-K. Eh Exo-K je ke? Kesian dekat Exo-M. Hahaha nak buat macam mana lah kan. Lol hahaha hampir semua dalam Exo-K tu aku minat. Ewah aku minat kat dieorang time tengok dance practice lagu History tuh. Sharp gilaa tarian lagu tu OMG HAHA.


Oh Se Hoon


OMG gilaa pesal kau hensem sangat eiiii geram aku tengok. Comel betul kau ni. Jeles aku tengok kau menari dekat History dance practice tuh. Cara kau menari tu sebenarnya buat aku tertarik dekat kau.


Haha sila muntah sekarang. Aku tahu ayat di atas tu boleh buat orang rasa uekkkkkkkk. Tapi serious weii aku fall in love dekat Exo-K. Tapi aku tak berkenan sangat dekat lagu MAMA tuh. Macamm erkkk search la Youtube, tapi aku sarankan jangan dengar lagu tuh lah. T^T Sobsss aku tak pandai explain sebab tak boleh dengar lagu tuhh.


Haaa yang ni D.O. Dia sama birthday ngan akuuuu aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Nanti kita sama-sama celebrate birthday okay? HEHEHE. Walaupun dia ni pendek tapi aaaa comel lah muka and sora dia. Tsskk Daebak.


Semalam aku tengok hot debut dieorang. Exo-K sama sekali tidak lips sinc! (Eh betul ke perkataan 'lips sinc' tuh?). Aku dengar sora depa live live omgg power beb. Memang berbakat betul depa nih. Baru je debut, MV depa dah mencecah 3 million ++ dah. Aku tabik spring sama korang Exo-K!


Eleh, macam la diorang dengar ape yang aku cakap nih hahaha tapi takpa lah. Sobs sobs T^T.
Eh aku nak wish dekat Se Hun,


Happy Belated Birthday!

Walaupun dia tak dengar oohhh kesian betul ewah. Dari tadi aku tak habis-habis merapuu. Biarr je. Ghupe orang dah fall in love tadi kan. Oh ya, Se Hun ni sebenarnya Maknae dalam Exo-K. Paling muda lah maksud dia. DOB dia 12 April, 1994. Umur dia dah masok 19 (Korean). Hmm kalau aku tinggal kat Korea, mesti umur aku dah cecah 16. Berangan kau tapi apa salahnya. HEHE



P:S: Btw, jangan lupa doakan aku supaya dapat menjejakkan kaki ke Korea ye? HAHA. Kakak aku pernah cakap, kalau dia ada duit/gaji, dia nak ajak aku pergi Korea. AA best betoii ah. Amin :D




Ppyong.



0 glittering star: