INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Wednesday, April 11, 2012

Trang tang tang tang


Assalamualaikum :)



NOT MINE


Hai. Ignore tajuk. Sampai bila-bila aku takkan pandai cipta tajuk. Haha. Erk rasanya dah lama kot aku tak update. Semenjak join GA hari tuh. Wakaka. Aku just.. Taknak lalai sangat berblogging dan berfacebook. Tahun nih aku PMR. So aku mesti kurangkan ONLINE. Tskk. Aku nak sangat dapat 9A. Amin :') Maybe lepas nih aku jarang kut online. Harap jadi macam tu lah. Focus dekat study je. Tak lama lagi teww


Hari ni Rabu. 1 Malaysia cuti kan. Rasa macam hari Sabtu lah pulak. HAHA. Ye lah. Kita kan tak biasa cuti  hari Rabu. Sebab tu rasa macam hari Sabtu jehh :3 keh dah. Oh ya, aku dah tukar lagu dalam blog ni. Rugi tak dengar sampai habis. Ahhh sedap gila suara Yonghwa. Comel aaaaaaa comel gila omg. Aku suka dengar suara dia aaa sedap gilaa omg. K dah-dah. Boleh gila jadinya malam-malam camni nak fangirling. AHAHA. 



Okay masok bab orang putih pulak. Tadi bab orang korea /tskk apa aku merepek nih

Tadih aku dengar lagu BOYFRIEND dari Justin Bieber. Erkk boleh tahan jugak lah lagu dia yang baru tuh. Haha. Tp kalau empunya suara tu aku belum berkenan lagi lah. Lagu dia je. Aku ulang. LAGU DIA JE. Haha. Klik sini kalau nak dengar lagu tuh. Mv dia tak lama lagi keluar. Dah ada tiga teaser dah. Cerr tengok kat youtube. HEHE :3






Aku mesti struggle dalam study. Tahun nih jangan main-main. Kurangkan online, tv, and benda-benda yang melalaikan. Ya Allah, berilah aku kekuatan untuk melakukan semua ini. Aamin Ya Rabbal Aalamin :') 9A. Beat It! InsyaAllah.


Assalamualaikum :3 Ppyong.









0 glittering star: