INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Thursday, April 5, 2012

Pening! Pening!


Hai. Assalamualaikum.


Bacalah rintihan hati aku dulu... 



Tskkk. Tsskkk. Teruk betul. Post title pon ntah pape tah. Aku bukannya not in mood. I'm just... ewah ayat aku -.- Okay. Decoration blog aku dah berubah dengan sendiri. Aku. Tak ubah apa-apa pun selain header, background, sidebar, blockquote and so on. Tu pun jarang tukar. Tengok date header aku. Tetiba je jadi besar. Aku sakit hati betul tengok bende alah tu. Sedangkan code date header dekat code HTML takdek pun aku tukar? Nasib badan kan. Haha. T_T


Ha. Tu first. Yang second, border dekat sidebar aku. SIDEBAR , but not SIDEBAR TITLE. Tsk. Sebelum ni kosong jehh dekat bawah blog archieve tuh. Tetiba pulak tadi aku tengok ade line-line. Aahhh biar je lah. Malas aku nak atur lagii. Nanti asyik keluar air mata je tengok bende yang meng-spoil-kan decoration blog aku. Haha -,-



Bukan tu je masalah yang aku hadapi. Ceh. Aku ada follow blog orang. Tapi, tapi, and tapi! Post dieorang tak keluar dashboard aku kalau dieorang ade update entry. T_T and orang yang follow blog aku pun takde name dieorang dalam list follower aku. Follower lama je ade. Yang baru takdaakkk. Alahaiii, ape lah nasib aku. Aku dah try log out pastu sign in. Still same. There's no different AT ALL. Ah tengok. Dah speaking dah. Sedih hati ni tauuu. Keh ignore ayat dramatik tuh.


Ada sesiapa tahu macam mana nak backup template? Aku betul-betul tak tahu and NAK TAHU. Serious! Haha.   Aku main ngedit je. Tapi aku tahu apa yang salah and betul. Ceh aku tahu readers takkan faham punya. Ape-ape je lah.






Terimakasih kerana mendengar rintihan hati yang tak seberapa ini. T_T


p/s: Sebelum tu. Dear blogger.com, tolonglah be nice with me. Jangan lah memburukkan ape yang dah sedia ada keh? Aku mintak tolong sangat dengan kau. Kerjasama kau amatlah dihargai. Yang dah okay tu, jangan buat dia tak okey. And yang kecik, jangan letak jadi besar. Dan macam-macam lagi lah yang seangkatan dengannya. Terimakasih sesangat -.-


Ppyong :3

0 glittering star: