INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Saturday, April 21, 2012

Dua tiga hari kerja Melukis -.-'

Assalamualaikum :)



Haha. Cuba tengok background twitter aku tuh. Hehehe. Hensem tak hensem tak lol keh aku tahu jawapannya keh dah lol. Aku sayang background tuh T_T Taknak tukar! HAHA :D Keh dahdahdah.


Berbalik kepada tajuk. Dua tiga hari ni lama dah aku tak update blog. Malas gila aku nak blogwalking. Follower tak ramai. Tapi silent reader ramai wwooo -.-' Aku dapat tahu dari facebook. Haha. Okay. Semenjak petang jumaat tuh, kerja aku hanya melukis. Ye, melukis. Melukis guna Paint Tool SAI. Alahai best gilaa bende alah ni. Senang nak lukis doodles. Tapi aku tak seEXPERT kawan aku. Dia terer gila melukis anime. I'm soo jelly. HAHA. Keh nak tengok hasil doodle aku? Tapi aku dah post bende alah ni dekat fb dah. Ramai dah tengok kot. HAHA. 

Eh jap. Aku tak tahu lah sama ada yang aku lukis ni doodles atau tak. Haha. Aku bukan tangan seni tsk tsk.





Lol aku tahu buruk. Hahaha, first time kot buat bende alah ni? -.-'





LOLOLOLO, aku namakan doodle ni Se Hun. Haha. Eh. Ye ke. Aku rasa the real Se Hun handsome lagi kot? Aku tahu, doodle ni tak sama muka dengan dia  HAHAHA xD (Memang pun ) Haih -.-' Ape aku merepek ni.




Hah. Yang ni aku baru buat semalam. Ade peningkatan sikit la dari yang sebelum nih. 


Sebenarnya, doodle yang dekat atas tu atas request kakak aku. Dia suruh aku buat macam Park Bom (2NE1). Tak tahu lah macam ParkBom ataupun tidak. Dia suruh aku letak snowcap jugak. Tapi aku tak reti. So aku cakap lah, nanti aku cuba lagi. HAHA kalau ada masa terluang, aku lukis. :D



Maaf kalau ade lukisan aku tu buruk. Aku memang tak pandai melukis lol. Aku bukan tangan seni. Aku pun tak ade bakat dalam mewarna. Tapi aku dah cuba sedaya upaya aku untuk menyiapkan lukisan tuh. Lol keh. Meh aku tunjukkan lukisan kawan aku tuh. Credit to her :D








Cantik kan? (Bagi aku la). Banyak lagi lukisan yang dia hasilkan. Semua cantik-cantik. Oh ya, dia ni pelukis anime. Dia cakap, practice make perfect. Yeahh she's sooo right 



P/s: Oh ya. Hari Jumaat tuh sekolah kiteorang ade merentas desa. Nanti kalau ade masa lagi, aku post pasal kejohanan tuh. Kalau aku rajin. Haha aku tak rasa aku akan rajin, ewahh ye ke. Mesti rajin. Eh tengok lah nanti ye. HAHA.


Ppyong :3

0 glittering star: