INDEX THE BAKA TWEET ASK FOLLOW INSTA

Monday, November 12, 2012

Alahai

Assalamualaikum.

Hai. Aku sebenarnya tengah bingung sekarang ni macam mana nak hias blog ni. Aku dah boring dah dengan asyik-asyik warna biru je haha siapa tak boring kan hahah okey. Aku ingat nak buat macam ada warna hitam+darkpink+putih je. Aku ada masalah part header tu sebenarnya puihh. Lepas ni aku nak meneroka //ewah macam mana nak design header tu. Eh, aku tak copy header orang ye. Awal aku cakap nih lol.

Okay dah dah. Sekarang ni nak cerita hal lain pulak. Semalam lebih kurang seluruh Kuching yang kene blackout alahai. Eh wait.. Bukan 'lebih kurang'. Tapi memang seluruh bandaraya Kuching blackout fuhh. Memang agak lama jugaklah blackout tu terjadi //sobs. Time blackout tu jadi kan, aku, kakak aku dengan dua orang cousin aku tengah makan-makan dekat Chillipeppers. Nasib baik dah setengah makan kalau tak memang dah keluar dari restoran tu. Restoran tu pun satu. Atleast pakai lah generator ke.. Baru orang dapat makan dengan tenang and selesa. Nama je restoran ._.

Pagi tadi pun ade lagi blackout. Panas, sampai aku bangun dari tidur. Malam tadi kakak aku asyik je membebel, "ni salah sarawak energy ni huh!". Tak habis-habis haha lepas tu aku cakap lah, "kau ni dari tadi asyik salahkan Sarawak Energy je ._. HAHAHA keh. Memang perangai dia macam tu lol aku harap dia tak baca statement ni. Kalau tak habis aku kena marah. Aku gurau je lah XD

Ohya, dua hari yang lepas aku ada buat poster. Poster FF. HAHAHA aku buat poster je. Aku tak buat FF pun lol hahahaha melebih pulak aku ni kan. Buat poster ff tapi tak buat ff. Takpe, saje je menge-test bidang art aku haha poyo. Ni dia

HAHAHA keh aku rasa biasa je design dia. Semua orang boleh buat kot. Aku je mengada nak buat hahah there you go again Nina ._. Snow Prince tajuk nye alahai macam mana aku dapat tajuk tu aku pun tak tahu. Gambar Luhan Exo-M pulak jadi mangsa. Dia cute okay. Serious dia cute. Tapi sayang, Luhan tak masuk dalam senarai bias aku heheh. Bias aku mestilah Sehun, bestfriend dia aww. Comel gila.
Maybe you've met the right person, but you're just not ready to fall in love.
Jyaa ne.

0 glittering star: